یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی گفت: یک دستگاه بالگرد برای امدادرسانی در شهرستان مستقر می‌شود.
عباس گودرزی ۲۸ مهرماه اظهار کرد: سه سال پیش پیگیری‌های لازم برای یک دستگاه بالگرد ویژه بروجرد انجام شد.
وی اضافه کرد: برای اختصاص این بالگرد در شهرستان موافقت‌های انجام شده اما به دلیل کمبود اعتبارات برای ساخت آشیانه مخصوص بالگرد هوایی، این موضوع به تعویق افتاد.
نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس خاطرنشان کرد: قول مساعد در خصوص اینکه بالگرد هوایی برای شهرستان در اختیار باشد، گرفته شده که در مواقع اضطراری و لازم بتوان از آن استفاده کرد.
گودرزی بیان کرد: در صورت تخصیص اعتبارات لازم، آشیانه‌ای برای استقرار این بالگرد ساخته می‌شود تا یک دستگاه بالگرد هوایی جهت شرایط ویژه در اختیار شهرستان باشد.
 
تجهیز مرکز غربالگری سرطان الیگودرز
نماینده مردم الیگودرز در مجلس شورای اسلامی گفت: دستگاه‌های ست ویدئو آندوسکوپ وگاسترسکوپ Full HD و دستگاه کولپوسکوپی مرکز غربالگری سرطان این شهرستان تحویل داده شد.
محمد خدابخشی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده برای تجهیز مرکز غربالگری سرطان و بیماری‌های خاص الیگودرز، دستگاه‌های ست ویدئو آندوسکوپ وگاسترسکوپ Full HD و دستگاه کولپوسکوپی تحویل شبکه بهداشت و درمان این شهرستان شد.
وی تصریح کرد: مراحل نصب این دستگاه طی روزهای آینده در آن مرکز آغاز می‌شود تا یکی دیگر از مطالبات درمانی مردم الیگودرز محقق شود.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس خاطرنشان کرد: ساخت مرکز غربالگری سرطان الیگودرز در سال ۱۳۹۵ در زمینی به مساحت ۲۷۰۰ متر که ساختمان آن در یک طبقه و به مساحت ۶۰۰ متر شروع شد و عملیات ساختمانی آن در سال جاری به اتمام رسید.
خدابخشی اضافه کرد: برای احداث ابنیه آن یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان هزینه شده که هم‌اکنون در حال تجهیز و راه‌اندازی است.
وی بیان کرد: مرکز غربالگری سرطان الیگودرز بستری برای خدمات‌دهی به مراجعه‌کنندگان شرق لرستان خواهد بود.
 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا