عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با تاکید بر ضرورت تسریع در پرداخت وام کرونایی به رانندگان برون شهری، گفت: بانک‌ها نباید در مسیر پرداخت وام سنگ‌اندازی کنند.
حسین گودرزی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با بیان اینکه دولت و بانک‌ها  باید همکاری لازم را برای تسریع در پرداخت وام کرونایی رانندگان برون شهری داشته باشند، گفت: باید توجه ویژه‌ای به  پرداخت وام رانندگان شده و در پرداخت آن تسریع شود زیرا حمایت از رانندگان کارکرد دو طرفه دارد و با ارائه مبلغ اندک 6 میلیون تومانی بیش از خدمات‌دهی به رانندگان از آنها خدمات می‌گیریم.
عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزود: نباید کمک به رانندگان را یک جانبه بدانیم زیرا سوددهی دو جانبه است و با اعطای تسهیلات اندک آنها را در مسیر تولید و خدمات‌رسانی به کشور تشویق می‌کنیم و حمل و نقل کشور را سرپا نگه می‌داریم.
وی ادامه داد: 6 میلیون تومان حتی قیمت یک جفت لاستیک ماشین سنگین نمی‌شود اما بضاعت دولت ناچیز است و توان اعطای تسهیلات بالا را ندارد.
نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس یازدهم تصریح کرد: حمایت از رانندگان بهبود وضعیت خدمات‌رسانی به مردم را در پی دارد و نیاز است دولت و بانک مرکزی به ارائه سریع‌تر تسهیلات به رانندگان در دوران کرونا توجه ویژه داشته باشند و در مسیر آنها سنگ‌اندازی نکنند.

بانک‌ها در مسیر پرداخت وام کرونایی سنگ اندازی نکنند