معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ۳۰۴ نفر از کادر درمانی استان به کرونا مبتلا شدند.
دکتر "عباس پزشکی" در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: روزانه بسیاری از همکاران کادر درمانی اعم از پزشکان و پرستاران و کارکنان با کرونا ویروس درگیر هستند.
وی اضافه کرد: اگر مردم همکاری نداشته و همچنان به شرکت در تجمعات و مراسمات عروسی و ترحیم ادامه دهند با شرایط بدتری در استان مواجه خواهیم شد.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان عنوان کرد: هم‌اکنون مراکز درمانی و بیمارستانی در حال ارائه خدمات به بیماران کرونایی هستند.
پزشکی گفت: در حال حاضر تمام امکانات لازم را برای کادر درمانی و کارکنان مهیا کردیم و کم و کسری نداریم.
وی افزود: کرونا ویروس همه افراد از نوزادان تا کهن‌سالان را درگیر می‌کند و ضرورت دارد مردم با کادر درمانی همکاری کرده و موازین و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان بیان کرد: بیشترین مرگ و میر در بین افراد با سنین بالا که از بیماری زمینه‌ای رنج می‌برند دیده شده است.
پزشکی با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا در استان ۳۰۴ نفر از کارکنان و کادر درمانی، پزشکان و پرستان به این بیماری دچار شدند، گفت: خوشبختانه مورد فوتی در این قشر زحمتکش نداشتیم.
وی با اشاره به اینکه در ابتدای شیوع چهار سانتر کرونا در بیمارستان عشایر، بیمارستان الشتر، شهید ولیان الیگودرز و آیت‌الله بروجردی در استان در نظر گرفته شد، بیان کرد: متاسفانه به دلیل جهش این ویروس و افزایش تعداد مبتلایان در همه بیمارستان‌های لرستان یک بخش به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است.

ابتلای 304 نفر از کادر درمانی لرستان به کرونا