یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس سازمان صمت لرستان گفت: در راستای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا یک واحد صنعتی تولید ماسک با ظرفیت روزانه ۶۵ هزار عدد در خرم‌آباد افتتاح شد.
به گزارش یافته، محمدرضا صفی خانی در آیین افتتاح این واحد صنعتی اظهار داشت: این واحد در راستای مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا به منظور تامین ماسک استاندارد با قیمت مناسب حمایت و راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه امکان افزایش ظرفیت ۶۵ هزار عدد در روز برای این مجموعه وجود دارد، افزود: در صورت تامین مواد اولیه، ظرفیت تولید ۲۵۰ هزار عدد ماسک روزانه در سه واحد صنعتی استان موجود است که هم اکنون سهمیه لازم برای تولید یک ماه ماسک تامین شد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان برای این واحد تامین شده است و هدفگذاری تولید ماسک لرستان تا پایان امسال برمبنای ۵۸ تا ۵۹ میلیون عدد است که با تامین مواد اولیه لازم محقق خواهد شد.
صفی خانی همچنین در خصوص قیمت ماسک اضافه کرد: نرخ ها بر اساس مواد اولیه می باشد اما برای این کارخانه از محل تولید یکهزار و ۵۰ تومان است و باید یکهزار و ۳۰۰ تا یکهزار و ۴۰۰ تومان به فروش برسد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا