یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه الیگودرز گفت: شرایط عمومی شهرستان اجازه اجرای طرح بازیافت زباله‌های صنعتی را نمی‌دهد.
به گزارش خبرنگار یافته، حجت‌الاسلام سرلک امام‌جمعه الیگودرز در جلسه بررسی وضعیت پروژه‌های عمرانی و زیرساختی شهرستان الیگودرز که 24 خرداد برگزار شد با حضور استاندار لرستان برگزار شد، با اشاره به مطالبات مردم در خصوص راه‌های روستایی و بین‌شهری گفت: متأسفانه هم‌اکنون طرح چهار خطه محور الیگودرز به داران و پروژه الیگودرز به مسجدسلیمان و راه‌آهن تعطیل می‌باشند و به‌رغم اینکه به پایان دولت نزدیک می‌شویم انتظار این است اقداماتی جهت پیشرفت این طرح‌ها صورت گیرد.
وی همچنین به مشکل کشاورزان و حق آبه آن‌ها اشاره نمود و افزود: عدم اجرای شبکه‌های سدهای الیگودرز موجب نگرانی کشاورزان شده است.
حجت‌الاسلام سرلک افزود: یکی دیگر از مطالبات مردم شهرستان رفع بیکاری می‌باشد که امیدواریم دولت به این مهم توجه نماید.
 وی با اشاره به مشکلات شهرستان گفت: مردم انتظار دارند این بازدیدها و جلسات خروجی و مصوبه داشته باشد.
امام‌جمعه الیگودرز با اشاره به مباحث اجرای طرح بازیافت زباله‌های صنعتی در الیگودرز و مخالفت مردم خطاب به استاندار گفت: شما به خواست مردم احترام گذاشته و دستور توقف طرح را دادید اما متأسفانه در گوشه و کنار شنیده‌هایی مبنی بر پیگیری اجرای طرح مذکور وجود دارد که برادرانه عرض می‌کنم با توجه به شرایط عمومی الیگودرز اجازه اجرای این طرح نه در این دولت بلکه در دولت بعدی هم نمی‌دهد.
وی افزود: امروز بحث تخصصی نیست و صرفاً بحث مخالفت مردم است و حضرت آقا نیز موضوع محیط‌زیست را امربه‌معروف و نهی از منکر عنوان فرموده و این‌جانب نیز به‌عنوان امام‌جمعه شهرستان وظیفه امربه‌معروف دارم.
وی با اشاره به نگرانی‌های مردم خطاب به استاندار گفت: امیدواریم جنابعالی در همین جلسه یک‌بار برای همیشه پیگیری این موضوع را خاتمه داده و نگرانی مردم را رفع کنید.
وی به ایجاد فرمانداری ویژه الیگودرز به‌عنوان یکی آرایه از مطالبات مردم اشاره نمود و خواستار پیگیری استاندار و نماینده مردم در این خصوص شد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا