یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سرپرست معاونت توسعه و مدیریت منابع دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: ثبت نام آزمون استخدامی ۷۱ نیروی شرکتی برای این استان آغاز شده و تا ۱۱ خرداد ادامه دارد.
علی مهرزاد صفدری روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در راستای تامین نیروی انسانی و ارائه خدمات به دانشگاه علوم پزشکی و حوزه درمانی، تعداد ۷۱ نفر نیرو از طریق برگزاری آزمون عمومی و گزینش به صورت حجمی (شرکتی)  و توسط شرکتهای طرف قرارداد با دانشگاه بکارگیری می شوند.
وی اظهار داشت: ۴۷ پرستار با مدرک کارشناسی پرستاری برای بیمارستان های خرم آباد، دورود، الیگودرز، پلدختر، بروجرد، نورآباد، الشتر، سپیددشت و مرکز درمان بستر رومشکان جذب می شود.
وی اظهار داشت: همچنین سهمیه جذب ۱۱ نفر کارشناس پرتوشناسی (رادیولوژی) با مدرک کارشناسی تکنولوژی برای الیگودرز، دورود، بروجرد، الشتر، نورآباد، خرم آباد و رومشکان اخذ شده است.
صفدری گفت: همچنین ۱۳ کاردان پزشکی با مدرک کاردانی فوریت های پزشکی و داشتن گواهینامه رانندگی با آمبولانس در پلدختر، الیگودرز، ازنا، دورود، الشتر، بروجرد، نورآباد و سراب دوره بکارگیری می شود.
وی با تاکید بر اینکه داشتن  شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در فراخوان برای داوطلبان الزامی است ادامه داد: ثبت نام داوطلبان تا ۱۱ خرداد و از طریق سایت اینترنتی lums.ac.ir  انجام و آزمون نیز۲۳ خردادماه برگزار خواهد شد.
وی در خصوص چرایی جذب نیروی شرکتی توضیح داد: استخدام های قراردادی یا پیمانی هم برای داوطلبان و هم دانشگاه بسیار به صرفه و ارزشمند می باشد اما در حال حاضر مجوزبکارگیری ۷۱ نفر به صورت شرکتی توسط وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صادر شده است.
صفدری گفت: قرار است مجوز استخدام سه هزار نیروی قراردادی در آینده نیز اخذ شود که در صورت داشتن سهمیه لرستان در این زمینه، شرایط بهتری برای استخدامی های جدید رقم خواهد خورد.
وی بدون اشاره به تعداد افزود: نیروهای شرکتی علوم پزشکی لرستان بسیار هستند و آخرین تبدیل وضعیت در هشت سال قبل انجام شده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا