یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

خانواده بزرگ سلامت لرستان با تمام قوا در خدمت مهمانان نوروزي و مردم لرستان در قالب بسيج سلامت نوروزي است. به گزارش يافته به نقل از وبدا لرستان، رئيس دانشگاه علوم پزشكي و قائم مقام وزير بهداشت در استان در خصوص طرح بسيج سلامت نوروزي و اقدامات دانشگاه  علوم پزشكي به مسافران نوروزي اظهار داشت: خانواده بزرگ سلامت لرستان با بسيج تمامي امكانات در خدمت مهمانان عزيزي است كه در خطه زيبا و باستاني لرستان حضور مي‌يابند.

دكتر اردشير شيخ‌آزادي اضافه كرد: خدمت‌گزاران حوزه سلامت در لرستان با آمادگي كامل و برخورداري از 14 بيمارستان دولتي، 52 پايگاه  امداد فوريت‌هاي پزشكي ثابت و 5 پايگاه سلامت نوروزي در مناطق پر تردد استان شامل ميدان آيت‌اله بروجردي شهرستان بروجرد، ورودي شهر خرم‌آباد از طرف بروجرد، آبشار بيشه، آزادراه پل‌زال و شهرستان درب گنبد كوهدشت در خدمت مسافران نوروزي و مردم شريف استان لرستان هستند.

وي اظهار داشت: بازرسان معاونت بهداشتي دانشگاه بر روند ارائه خدمات به مردم در اماكن عمومي و ناظرين معاونت درمان دانشگاه نيز بر روند كمي و كيفي ارائه خدمات درماني در بيمارستان‌هاي دولتي و خصوصي نظارت خواهند داشت.

رئيس دانشگاه علوم پزشكي گفت: ايام نوروز تمامي متخصص‌هاي اصلي استان فعال بوده و بيش از دو هزار نفر در اين ايام تحت عمل جراحي‌هاي اورژانس و غير اورژانس قرار گرفته‌اند.

شيخ‌آزادي افزود: سامانه گوياي 1490 در حوزه غذا و دارو و بخشي از فعاليت‌هاي حوزه بهداشت، خط ارتباطي مردم با حوزه سلامت بوده و مردم شريف مي‌توانند با تماس تلفني رايگان با اين سامانه نيازهاي سلامت خود را مطرح و راهنمايي‌هاي لازم را دريافت نمايند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا