یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی سن ورود به دانشگاه فرهنگیان را عادلانه ندانست و تأکید کرد که باید به ۲۴ سال افزایش یابد.
به گزارش یافته، محمد بیرانوندی با تأکید بر اینکه سن ورود به دانشگاه فرهنگیان عادلانه نیست و باید افزایش یابد، گفت: در گذشته سقف سن ورود به دانشگاه فرهنگیان از طریق کنکور 24 سال بود که با بازنگری در سال 92 به 22 سال کاهش یافت اما با توجه به علاقه‌مندی بسیاری از جوانان به شغل معلمی بهتر است با افزایش سن ورود فرصتی به آن‌ها برای اشتغال در این حوزه داده شود.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: وقتی فرد در سن 18 سالگی دیپلم بگیرد 4 سال برای ورود به دانشگاه فرهنگیان فرصت دارد هر چند این 4 سال مدت زمان زیادی است اما با توجه به افزایش داوطلبان و برای افزایش دامنه انتخاب و رقابت بیشتر می‌طلبد سقف سن ورود به دانشگاه افزایش یابد.
وی در گفت‌وگو با خانه ملت با تأکید بر اینکه افزایش سقف سن ورود به دانشگاه فرهنگیان امری معقول است، ادامه داد: به‌طور قطع این موضوع را در کمیسیون آموزش مجلس مطرح خواهیم کرد و پیگیری لازم را خواهیم داشت.
نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس دهم یادآور شد: در حال حاضر مسیرهای جذب معلم از طریق دانشگاه فرهنگیان، تربیت شهید رجایی و آزمون استخدامی است و در مورد افزایش سقف سنی ورود به دانشگاه فرهنگیان باید وزارت آموزش‌وپرورش، سازمان‌های برنامه و بودجه و امور استخدامی تصمیم‌گیری کنند.



سن ورود به دانشگاه فرهنگیان باید افزایش یابد

دیدگاه‌ها  

#1 بسیج فعال 1399-01-25 20:26
صید مخو، به قول شاعر میخواد آخرین ضربه رو محکمتر بزنه...
آقای صید مخو، بشین با خودت فکر کن ببین چکار کردی تو این ۴ سال ک
نقل قول کردن
#2 حسن 1399-01-25 20:44
آقای بیرانوندی بیاید در این دو ماه اخر خدمتتان ساختمان ابتدای پارک معلم خرم اباد که فقط اسکلت است ومجری ان ده سال است شهرداری خرم اباد است واصلا افتتاح نشده است ونمای این پارک مهم شهر را کاملا خراب کرده است مشغول به تکمیل اش کنید موفق باشید
نقل قول کردن
#3 شبکه شاد 1399-01-25 20:49
اگه من باشم درخواست کاهش سن رو به 20 سال درخواست می دهم. تا نیروها بیشتر بتوانند خدمت کنند
نقل قول کردن
#4 امیر 1399-01-26 00:12
آقای نماینده چرا جلو استخدام فرزندان مونث برخی از کارشناسان بودجه سازمان مدیریت که قبل از سال 98 بازنشسته شده اند فرزندان خودشان را جدب دستگاهای دولتی کرده اند دا نمی گیرید دستگاهای مد نطر پزشکی قانونی استان و بیمارستان خیر آباد؟چرا فرزند متاهل جانباز قطع دو پا باید بیکار باشد؟به صرف اینکه موقعیت شغلی پدر ایشان ارتباط بودجه ای بوده؟وظیفه اداره اطلاعات و بازرسی چیست؟؟
نقل قول کردن
#5 لرستان 1399-01-26 14:15
ری چشم.
دو خط بنویس تا اصلاح اش بکن
نقل قول کردن
#6 امید 1399-01-26 20:33
یافته عزیز چرا مخالف افشا استخدامات رابطه بازی هستی؟؟ چرا استخدامات بر اساس نفوذ موقعیت شعلی برخی کارشناسان بودجه سایر دستگاهای اجرایی در پزشکی قانونی استان و بیمارستان خیر آباد خرم آباد را منتشر نمی کنید؟شما در حق فرزندان شهدا و ایثارگران خیانت می کنید بقول معروف رفیق دوزد و شریک قافله مستندات استخدام فرزندان مونث روسای بودجه سازمان مدیریت موجود هست؟؟
نقل قول کردن
#7 زیدی 1399-01-27 21:31
همیشه فقط از حقوق معلمها حرف زدی
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا