یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان از ممنوعیت توقف ناوگان اتوبوس در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و رستوران‌های بین‌راهی خبر داد.
به گزارش یافته، میثم قدمی در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به فراگیری ویروس کرونا در کشور و ضرورت پیشگیری از شیوع آن، ضمن الزام شرکت‌های حمل و نقل به رعایت محدودیت‌های اعلامی از سوی سایر استان‌های کشور در زمینه توقف و یا اعزام ناوگان حمل و نقل عمومی، در استان لرستان و بنا بر مصوبه ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا؛ توقف همه ناوگان حمل و نقل عمومی خصوصاً ناوگان اتوبوسی در مجتمع‌های خدماتی رفاهی و رستوران‌های بین‌راهی لرستان تا اطلاع ثانوی ممنوع است.
قدمی ادامه داد: علاوه بر این، رانندگان ناوگان حمل‌ونقل عمومی به جز در داخل پایانه‌های مسافربری مجاز به توقف و مسافر گیری و تخلیه مسافر نیستند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف با متخلفان برخورد می‌شود.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان، تصریح کرد: ۱۳ تیم گشت کنترل و نظارت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به طور مستمر در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند و ضمن کنترل نحوه اجرای مصوبات استانی و بخشنامه‌های ستادی در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، سایر وظایف سازمانی خود را با تمام توان و در راستای رفاه حال کاربران حمل و نقل عمومی برون شهری اجرا می‌کنند.
وی گفت: تقاضا داریم مردم عزیز و مسافران حمل و نقل عمومی نیز با توجه به شرایط حساس کنونی، همکاری لازم را با متولیان حمل و نقل به عمل آورند تا به لطف خدا با عبور از این برهه زمانی حساس، پیام‌آور سلامتی و بهروزی برای کشورمان باشیم.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا