یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس پلیس‌راه استان از بارش برف و باران در محورهاي مواصلاتي استان خبر داد و گفت: رانندگان زنجیر چرخ همراه داشته باشند و با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
نتیجه تصویری برای ‫گردنه گله بادوش yaftenews.ir:‬‎به گزارش یافته، سرهنگ " مصطفی دالوند" در تشريح اين خبر گفت: بارش برف و باران از ساعاتي پيش در محورهاي مواصلاتي استان شروع شده و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: رعایت فاصله طولی، استفاده از زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی، اطمینان از سالم بودن برف‌پاک‌کن‌ها، سالم بودن سیستم روشنایی خودرو و همراه داشتن وسایل گرمایشی و ساير تجهيزات زمستاني و مقاديري مواد خوراكي از ملزومات سفر در هوای سرد زمستانی است که رانندگان باید همواره این نکات را رعایت کنند.
رئیس پلیس‌راه لرستان خاطرنشان کرد: از رانندگان انتظار می‌رود همواره با سرعت مطمئنه حرکت كرده و نهايت همكاري را با تمامي نهادهاي خدمات رسان در سطح محورهاي مواصلاتي داشته باشند.
وی افزود: اگر قصد خارج شدن از شهر و استان را داريد حتماً خودروي خود را بازديد و از ايمن بودن تجهيزات زمستاني همچون زنجير چرخ و لاستيك یخ‌شکن آن اطمينان حاصل نمایيد ضمن اینکه گشت‌های محسوس و نامحسوس پلیس با استقرار در تمام محورهای مواصلاتی استان بر رفتار رانندگان نظارت دارند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا