یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس می گوید: جمهوری اسلامی در زمان و مکان مناسب با تدبیر و درایت انقلابی پاسخ حرکت مذبوحانه آمریکا را خواهد داد.
به گزارش یافته، عباس گودرزی با بیان اینکه شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم ما را قوی تر و مصمم‌تر از همیشه ساخته است، گفت: این اقدام خصمانه آمریکا نشان داد که آمریکا حامی تروریسم است، ملت ایران و ناقض اصلی حقوق بشر در منطقه است، از جهت اینکه اولاً حاج قاسم سلیمانی محبوب قلوب  آحاد ملت ایران بود، پس ترور ایشان به معنای دشمنی با  ملت ایران بود.
 
حاج قاسم سلیمانی علمدار جبهه مقابله با تروریسم بود
نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: آمریکا حامی تروریسم است به دلیل اینکه عالم شهادت می دهد که حاج قاسم سلیمانی علمدار جبهه مقابله با تروریسم بود، شهادت این عزیز یعنی حمایت از تروریسم و به نوعی انتقام داعش را می خواستند بگیرند.
وی افزود: آمریکا ناقض اصلی حقوق بشر است و از طرفی پایبند به هیچ یک از قواعد و موازین بین‌المللی نیست و اقدام اخیر آمریکا نقض حاکمیت عراق بود.
گودرزی با تاکید براین که خونخواه حاج قاسم سلیمانی فقط ملت ایران نیستند، مطرح کرد: تمام نهضت های آزادی خواه، مستضعفین عالم ،حق جویان، جبهه مقاومت و تمام انسان هایی که  دل در گرو حقیقت دارند و یار مظلوم و خصم ظالم هستند خونخواه حاج قاسم سلیمانی هستند.
 
خونخواهان جهانی حاج قاسم سلیمانی دست از انتقام از آمریکای جنایتکار برنخواهند داشت
عضوکمیسیون اجتماعی مجلس باتاکید براینکه یقینا خونخواهان جهانی حاج قاسم سلیمانی دست از انتقام از آمریکای خبیث و جنایتکار برنخواهند داشت، تاکید کرد:  قطعاً آمریکا تقاص سخت و محکمی پس خواهد داد و این رجز خوانی ها خاص امروزه آمریکا نیست، آمریکا چهل سال است که رجزخوانی می کند.
این نماینده مردم در مجلس دهم با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری ،ادامه داد: آمریکا خوب می داند که دوران بزن دررویی تمام شده است  به جهت اینکه جمهوری اسلامی را امتحان کرده است و می‌داند ملت ایران ملت مقاومت هستند و در دوران ۴۰ ساله عمر انقلاب نشان دادند که در برابر ظالم پاسخشان کوبنده است.
عضو فراکسیون فرهنگیان مجلس با برشمردن چند نکته از هوشمندی و پاسخ کوبنده ایران به آمریکا ،خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران پهپاد فوق پیشرفته آمریکا را شکار کرد،کشتی انگلیسی را مقتدرانه توقیف کرد، "روح الله زم"عنصر ضدانقلاب جاسوس و تحت‌الحمایه لایه های درهم تنیده امنیتی نظام سلطه؛ را با یک طراحی پیچیده اطلاعاتی،دستگیر و تحویل دستگاه قضایی داد.
 
اسرائیل ذخیره راهبردی و سرمایه استراتژیک آمریکا در منطقه است
عضو فراکسیون ایثارگران مجلس با بیان اینکه اسرائیل ذخیره راهبردی و سرمایه استراتژیک آمریکا در منطقه است،خاطرنشان کرد: اگر جنگی اتفاق بیفتد بازنده اصلی آمریکا خواهد بود؛ امروز در جبهه مقاومت ده‌ها هزار پایگاه موشکی آماده پرتاب و سکوی موشکی وجود دارد که اگر  آمریکا کمترین خطایی بکند؛کمتر از ۲۴ ساعت نام اسرائیل از نقشه منطقه پاک خواهد شد.
گودرزی باتاکید براینکه هرچه خون های بیشتری از سرداران پرافتخار ما ریخته می‌شود درخت انقلاب تنومند تر می شود، تاکید کرد: تجربه ۴۰ ساله نشان می‌دهد و ما حاج قاسم سلیمانی را برای مواجهه با جبهه تروریستی که در دنیا به راه افتاده بود، رونمایی کردیم.حاج قاسم سلیمانی یکی از مردان مرد و بی ادعا و مقتدر این سرزمین است، و جمهوری اسلامی حاج قاسم های بیشمار دارد.
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه دشمن این را بداند که ملت ایران هیچ هراسی ندارد و بداند اگر کمترین تعرضی بکند مطمئناً واکنش شکننده و پاسخ کوبنده و پشیمان کننده خواهد بود، تصریح کرد: البته جمهوری اسلامی در زمان و مکان خودش با تدبیر،هوشمندی و درایت انقلابی پاسخ این حرکت مذبوحانه آمریکا را خواهد داد و ریخته شدن خون حاج قاسم سلیمانی در واقع روند انزوا،شکست، اضمحلال و نابودی آمریکا را کلید زد و زمان، این ادعا را اثبات خواهد کرد.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا