یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، به عنوان نماینده جدید ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد معرفی می‌شود.
به گزارش یافته، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، به عنوان نمانیده جدید ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، جایگزین آیت‌الله سید احمد میرعمادی می‌شود.
دکتر سید احمدرضا شاهرخی (متولد ۱۳۴۵ ش، خرم‌آباد)، تحصیلات حوزوی خود را نزد اساتیدی همچون حضرات آیات: ناصر مکارم شیرازی، حسین وحید خراسانی و جعفر سبحانی پیگیری کرد.
 وی تحصیلات دانشگاهی خود را در مقطع دکتری فلسفه و کلام دانشگاه قم به اتمام رساند. او علاوه بر تدریس دروس دانشگاهی تاکنون چندین جلد کتاب و مقاله به رشتهٔ تحریر درآورده است.
 «تلخیص کامل نموداری بدایة الحکمه»، «تهیه و تدوین آزمون‌های چهارجوابی کلیات فلسفه»، «بررسی دلایل عقلی قدم نفوس» و «ارتباط نفس مجرد و بدن در فلسفه اسلامی» برخی از این آثار است.
‌شایان ذکر است آیت‌الله میرعمادی نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه محترم خرم‌آباد هشتم آذر ماه ٩٨ آخرین نماز جمعه خرم‌آباد را اقامه و با مردم استان خداحافظی کرد.
میرعمادی در ۲۸ فروردین ۱۳۸۷ با حکم رهبر معظم انقلاب به عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد منصوب شده بود و حال با گذشت ١١ سال و ٧ ماه با درخواست خود و موافقت مقام معظم رهبری با مردم لرستان خداحافظی کرد.

‌« حجت‌الاسلام شاهرخی» امام‌جمعه خرم‌آباد می‌شود


بازگشت به بالا