رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان از برخورد پلیس با خودروهایی شخصی که از چراغ‌های چشمک‌زن ال ای دی استفاده می‌کنند خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ" مرتضی چغلوند" اظهار داشت: استفاده از تجهیزات و ابزارهای ترافیکی مانند آژیر و چراغ گردان‌های ثابت و سیار از ضروریاتی است که پلیس با استفاده از این ابزارها ماموریت خود را به نحو مطلوب انجام می‌دهد به‌طوری که این ابزارها از سوی مردم و رانندگان قابل‌شناسایی بوده و در هنگام استفاده از آن توسط پلیس مردم به این فرمان‌ها احترام و آن را اجرا می‌کنند.
وی با بیان اینکه اخیراً مشاهده می‌شود برخی از شهروندان تعمداً و یا در اثر عدم آگاهی از تجهیزات پلیس مانند چراغ‌های چشمک‌زن ال ای دی آبی و قرمز و یا چراغ گردان در خودروهای شخصی استفاده می‌کنند که این امر بر خلاف قوانین و مقررات بوده و پیگرد انتظامی و امنیتی دارد که لازم است شهروندان از این اقدام اجتناب کنند.
رئیس پلیس راهور لرستان افزود: این تجهیزات در اختیار پلیس و نیروهای امدادی بوده و هرگونه سوءاستفاده از آن‌ها پیگرد قانونی خواهد داشت و در صورت مشاهده استفاده شخصی از این تجهیزات، خودروی آنان توسط پلیس توقیف و به مراجع قضائی معرفی خواهند شد.
 

برخورد پلیس با خودروهای چراغ چشمک زن