رییس هیات بازرسی انتخابات لرستان گفت: برگزارکنندگان انتخابات در استان باید اصل بی طرفی را رعایت کرده و نسبت به برگزاری انتخابات سالم تلاش کنند.
به گزارش یافته، اسد عبدالهی روز چهارشنبه در نشست توجیهی بازرسی ستاد انتخاباتی لرستان در سالن همایش‌های استانداری اظهار داشت: قانون انتخابات بسیار دقیق است و به صورت منظم برگزار می‌شود همچنین اعضای ستاد باید پایبند به قانون باشند.
وی با اشاره به اینکه باید زمینه انتخابات سالم در بین مردم فرهنگ‌سازی شود، افزود: انتخابات برای برگزیده شدن افراد نخبه برگزار می‌شود بر این اساس مردم نیز باید افراد لایق را انتخاب کنند.
رئیس هیات بازرسی انتخابات لرستان بیان کرد: بازرسین انتخابات در لرستان برای سالم برگزار شدن این آزمون تلاش می‌کنند، قانون، فرمانداری‌ها را مسئول برگزاری انتخابات مشخص کرده است.
عبدالهی ادامه داد: برخی از حوزه‌های انتخاباتی در لرستان از حساسیت بالایی برخوردار هستند و بهترین راهکار تعادل بین هیات اجرایی و هیات نظارت باید برقرار شود.
وی اضافه کرد: اعضای ستاد انتخاباتی در لرستان نباید نگران رأی آوردن و رأی نیاوردن فردی باشند، باید فعالیت‌ها جوری باشد که در آینده دچار عذاب وجدان نشویم.
وی اظهار داشت: تشکیل هیات اجرایی یکی از سخت‌ترین و حساس‌ترین مراحل جریان انتخابات است که در صورت عدم مدیریت صحیح دچار حاشیه‌های می‌شود.
رئیس هیات بازرسی انتخابات لرستان گفت: ضعیف‌ترین فرماندار و بخشدار کسانی هستند که در انتخابات بر رأی آوردن فردی نظر دارد، برگزارکنندگان انتخابات در لرستان باید بی‌طرف باشند.
عبدالهی بیان کرد: امیدواریم زمانی فرا برسد که سرمایه‌های اجتماعی به هم اعتماد داشته باشند تا دیگر شاهد ناظر در صحنه‌های انتخاباتی نباشیم.




اعضای ستاد انتخابات باید پایبند به قانون باشند