یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامي استان از كشف لوازم‌خانگی قاچاق به ارزش یک میلیارد و 100 میلیون ریال در شهرستان جگنی خبر داد.
به گزارش یافته، سردار " حاجی محمد مهدیان نسب" گفت: مأموران یگان امداد شهرستان چگني حين كنترل خودروهاي عبوري در آزادراه خرم زال و در اجراي تور ايست و بازرسي در يك عمليات به 3 دستگاه خودرو سواری و وانت مظنون و با هماهنگي مقام قضائي آنان را متوقف كردند.
وي افزود: ماموران در بازرسي از خودروهاي توقيفي 254 قلم انواع لوازم‌خانگی قاچاق شامل یخچال و ماشين ظرف‌شویی، آبميوه گيري و چای‌ساز، همزن برقي و آبکش كشف و 3 نفر را دستگير كردند.
فرمانده انتظامي استان با بيان اين كه كارشناسان ارزش كالاهاي مكشوفه را یک میلیارد و 100 ميليون ریال اعلام كردند، گفت: متهمان برای سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذی‌صلاح شدند.
 
اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در الیگودرز
فرمانده انتظامی الیگودرز از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در نقاط آلوده و جرم خیز این شهرستان خبر داد.
سرهنگ «عباس محمدی» گفت: اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و پاک‌سازی نقاط آلوده شهرستان با به‌کارگیری تمام توان و امکانات انتظامی در نقاط جرم خیز و محورهای مواصلاتی شهرستان به مرحله اجراء گذاشته شد.
وی گفت در این طرح یک کیلو و 840 گرم انواع مواد مخدر و 850 کیلو زغال چوب قاچاق، 2 قبضه سلاح شکاری و 2 قبضه سلاح جنگی کشف شد.
فرمانده انتظامی الیگودرز افزود: از دیگر نتایج این طرح توقیف 12 دستگاه خودرو و 13 دستگاه موتورسیکلت متخلف، دستگیری یک نفر سارق، 6 نفر قاچاقچی و 15 نفر معتاد بود.
 
 
خط‌کشی خیابان‌ها در ایمنی و نظم دهی ترافیک مثمر ثمر است
رئيس پليس راهنمایی و رانندگی استان با انتقاد از عدم خط‌کشی طولی و عرضی خصوصاً گذرگاه‌های عابر پیاده در خرم‌آباد خط‌کشی خیابان‌ها را در ایمنی و نظم دهی ترافیک مثمر ثمر دانست.
سرهنگ "مرتضی چغلوند" با اعلام اینکه از ابتدای امسال در تصادفات شهری بیشتر از 70 درصد تلفات انسانی در خرم‌آباد عابران پیاده بودند اظهار داشت: پلیس تاکنون مکاتبات و پیگیری‌های زیادی برای خط‌کشی طولی معابر، گذرگاه‌های عابر پیاده و رفع نقاط حادثه‌خیز انجام داده ولی اقدام قابل‌توجهی از سوی مقامات و ادارات دخیل در این امر انجام نشده است.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان افزود: فقدان خط‌کشی به عنوان یکی از عوامل پیشگیری از تصادفات در شهر مرکز استان مشهود است.
وی به ماده 14 و 26 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی اشاره و ادامه داد: پلیس بر اساس قانون چنانچه معایب و نواقص ترافیکی رفع نشود و در بروز تصادف نقش داشته باشند، سهم تقصیر سازمان مربوطه را اعمال خواهد کرد.
 
اجرای طرح کنترلي و نظارتی پلیس بر واحدهای صنفی لوازم‌خانگی
رئیس پلیس امنیت عمومی استان از اجرای طرح کنترلي و نظارتی بر واحدهای صنفی تشدید مبارزه با سرقت (نظارت بر لوازم‌خانگی) در خرم‌آباد خبر داد.
سرهنگ «احمدرضا احمدیان» گفت: مأموران پلیس اداره نظارت بر اماکن عمومی استان طرح کنترلي و نظارتي بر واحدهای صنفی تشدید مبارزه با سرقت (نظارت بر لوازم‌خانگی) در خرم‌آباد را به مدت 3 روز اجرا کردند.
وی نتایج طرح را به شرح زیر اعلام کرد.
1- بازدید از واحدهای صنفی:174 فقره
2- تذکرات صادره به واحدهای متخلف:142 فقره
3- تعهدات اخذ شده به علت عدم رعایت ضوابط:54 فقره
4- اخطار پلمب به واحدهای متخلف:33 فقره
5-پلمب واحدهای متخلف:18 واحد
6-کشفیات: جمع آوری 11 هزار نخ سیگارقاچاق.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا