شهردار خرم‌آباد گفت: صبح امروز جمعه هفدهم آبان ماه جهت سهولت عبور و مرور شهروندان و ساکنین اطراف پل تخریب‌شده بهداری، یک دستگاه پل عابر فلزی در نزدیکی پل نصب گردید.
به گزارش یافته، محمد شریفی مقدم در جمع خبرنگاران با عذرخواهی از شهروندان و ساکنین منطقه گفت: با توجه به لزوم تخریب پل بهداری و بازسازی آن به خاطر خطرات و عدم امکان ساخت پل جایگزین در اطراف آن و جهت آسانی عبور و مرور ساکنین در مدت اجرای پروژه، تصمیم به نصب یک دستگاه پل عابر در نزدیکی پل بهداری گرفتیم
وی افزود: تا یکشنبه نوزدهم آبان ماه نیز جهت سهولت تردد ساکنین حوالی پل اناری، در آن منطقه نیز یک دستگاه پل عابر فلزی استاندارد نصب خواهد شد.
شهردار خرم‌آباد با اشاره تأخیر در تخصیص اعتبارات سیلاب خاطرنشان کرد: شهرداری خرم‌آباد آمادگی داشت که مدت‌ها قبل ساخت پل‌های اناری و بهداری را آغاز نماید ولی به علت ضعف مالی شهرداری این امر امکان‌پذیر نبود.
وی افزود: با این حال شهرداری در مدت مذکور مطالعات مربوط به پل‌های اناری بهداری و آیت‌الله کمالوند را انجام داد تا در زمان تخصیص اعتبار صرفاً بحث انتخاب پیمانکار در میان باشد.
شریفی مقدم در پایان اظهار داشت: تمام تلاش خود را جهت تسریع در پروژه‌های پس از سیلاب خواهم کرد و امیدوارم با اجرای سریع پیش از موعد پروژه‌ها بتوانیم اسباب رضایت شهروندان عزیز را فراهم‌سازیم.

نصب فوری پل عابر در نزدیکی پل بهداری

نصب فوری پل عابر در نزدیکی پل بهداری