یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرمانده انتظامی خرم‌آباد از دستگیری شرور سابقه‌دار خبر داد.
به گزارش یافته، سرهنگ «محمدقاسم طرهانی» گفت: پس از طرح شکایت‌های متعدد از طرف برخی شهروندان و مراجع قضائی مبنی بر قدرت‌نمایی و تهدید توسط یک نفر بلافاصله مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.
وی اظهار داشت: پس از چندین شبانه‌روز کار اطلاعاتی توسط واحدهای تخصصی کلانتری و پاسگاه‌ها درنهایت توسط عوامل تخصصی پاسگاه انتظامی کمالوند فرد موردنظر شناسایی و با اقدامات فنی و اطلاعاتی تحت تعقیب قرار گرفت و در یک عملیات غافلگیرانه و اطلاعاتی به‌صورت رعدآسا دستگیر شد.
فرمانده انتظامی خرم‌آباد افزود: پس از بررسی و استعلامات سوابق نامبرده، مشخص شد متهم دارای سوابق متعدد کیفری است و اکنون نیز تحت تعقیب پلیس‌های تخصصی و دستگاه قضایی و دارای چند نفر شاکی می‌باشد که به مراجع ذی‌صلاح معرفی و روانه زندان شد.
 
4 سوداگر مرگ در بروجرد به دام افتادند
فرمانده انتظامی استان از دستگیری 4 نفر سوداگر مرگ و کشف 113 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در شهرستان بروجرد خبر داد.
 سردار «حاجی محمد مهدیان نسب» گفت: در راستای مبارزه بی‌امان با سوداگران مرگ و قاچاقچیان مواد مخدر مأموران انتظامی شهرستان بروجرد با هماهنگی مقام قضائی 4 نفر از اعضای یک خانواده را که در امر خریدوفروش مواد مخدر فعالیت داشتند، دستگیر کردند.
وی افزود: مأموران در این راستا 113 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف و 2 دستگاه خودرو سمند و پژو را متوقف کردند.
 فرمانده انتظامی استان با بیان این که سوداگران مرگ با تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند گفت: پليس در مبارزه با سوداگران مرگ از هيچ تلاشي دريغ نمی‌کند و اجازه جولان و سركشي به آنان را نخواهد داد.

دستگیری شرور تحت تعقیب در خرم‌آباد

دیدگاه‌ها  

#1 احمدوند 1398-08-07 07:42
در بروجرد موادفروشان به راحتی فعالیت میکنند لذا نیروی انتظامی بشدت برخورد جدی کند
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا