یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

ساعاتی قبل فرماندار خرم‌آباد همراه با محمد شریفی مقدم سرپرست شهرداری خرم‌آباد از سطح شهر خرم‌آباد بازدید و شرایط را موردبررسی قرار دادند.
به گزارش یافته، فرماندار خرم‌آباد گفت: پس از بررسی‌های انجام‌شده و با توجه به اینکه چند واحد مسکونی در روستای کهریز جدید و قدیم در حریم و بستر نزدیک به رودخانه قرار دارند، از طریق هلال‌احمر به آن‌ها هشدار داده شد، در شرایطی که رودخانه طغیان کرد، جهت جلوگیری از آب‌گرفتگی منازل خود را ترک کنند.
جعفر طولابی افزود: به استناد اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر بارش پراکنده‌ی باران تا عصر دوشنبه، تمهیدات لازم در راستای آمادگی جهت جابجایی شهروندانی که منازلشان در معرض آب‌گرفتگی قرار دارد، به مکان‌های امن اندیشیده شده است.

دیدگاه‌ها  

#1 اسد 1398-08-05 23:39
واقعا عجب تدبیری اندیشیدید که اگر سیل آمد از خانه فرار کنید فقط لطف کنید ساعت آمدن سیل را هم اعلام کنید شاید خلق الله خواب باشند وقتی بیدار شوند ببینند که کرخه یک و دو هم رد کردند و نزدیک خلیج تا ابد فارس هستند
نقل قول کردن
#2 بهروز 1398-08-06 07:46
ببخشید سیل پارسال را فراموش کردید؟؟چرا این همه فرصت بافی بود بفکر ترمیم و رفع مشکل نبودید؟؟؟؟؟؟چرا نقاطی که احتمال وقوع سیل وجود داشت را درست نکردید؟؟به نازم این همه تدبیر و امید راکه زندگی مردم و جان مردم را آب می بره و مقامات فقط نظاره گر هستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نقل قول کردن
#3 علی 1398-08-09 08:44
از خانه هایشان فرار کنند که بروند گدائی کنند
نقل قول کردن
#4 رضا-س 1398-08-11 14:30
آقای فرماندار کار اساسی انجام دهید و مناطق این چنینی را با کمک مسکن و شهرسازی و استانداری جابه جا کنید. نمیشه سنسور وصل کنی یرای سیل شاید نصف شب سیل اومد.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا