یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حجت‌الاسلام علي اسماعيليان مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي لرستان - يافته

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از انتشار فراخوان ششمین جشنواره نماهنگ رضوی در این استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ و راشاد اسلامی لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین "علی اسماعیلیان" با اعلام این خبر گفت‌: ششمین جشنواره نماهنگ رضوی دهه کرامت شهریور ماه سال آینده در مرکز استان لرستان برگزار می‌شود.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را اشاعه و ترویج فرهنگ رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی هنری و مذهبی مرتبط با سیره ائمه معصومین به ویژه امام رضا(ع)، گرامیداشت تولید کنندگان و پدید آورندگان آثار برتر فرهنگی هنری در زمینه سیره، شخصیت و معارف امام رضا‌(ع) و کمک به انتشار گسترده تر این آثار عنوان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان ادامه داد: ساخت نماهنگ پیرامون فرهنگ و سیره منور رضوی، حضرت معصومه (س) و حضرت شاه چراغ(ع) را با موضوعاتی همچون آداب و فرهنگ زیارت، حرم مطهر رضوی و آثار و ابنیه ها و امام زادگان، وقف، فرهنگ وقف، یاران و اصحاب حضرت امام رضا (ع)، جلوه های مشهد الرضا (ع)، زائران و مجاوران، شفا یافتگان، شیفتگان و دلدادگان حضرت، جلوه های فرهنگ رضوی در خارج از کشور از محورهای این جشنواره است.

اسماعیلیان مهلت ارسال آثار به این جشنواره را تا دهم  مرداد ماه سال آینده  عنوان کرد و افزود: کار بازبینی آثار تا بیست و پنجم مرداد ماه  و اطلاع رسانی از نتایج بازبینی تا بیست و هفتم مرداد ماه  صورت خواهد گرفت.

وی یادآور شد: همچنین نشست های تخصصی و کارگاه های آموزشی به عنوان برنامههای جنبی با حضور اساتید صاحب نظر برگزار خواهد شد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان به جوایز برگزیدگان این جشنواره اشاره کرد و بیان داشت: تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 40 میلیون ریال برای بهترین نماهنگ به عنوان اثر اول، تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و مبلغ 30 میلیون ریال برای بهترین نماهنگ به عنوان اثر دوم و تندیس جشنواره دیپلم افتخار و مبلغ 20 میلیون ریال برای بهترین نماهنگ به عنوان اثر سوم اعطا خواهد شد.

وی یادآور شد: همچنین هیئت داوران به چند اثر به صورت خاص با توجه به جنبه های هنری جوایزی اهداء خواهند کرد.

اسماعیلیان افزود: ششمین جشنواره سراسری نماهنگ رضوی و نهمین جشنواره سراسری سراج خراسان در قالب دوازدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) به همت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان برگزار می شود.

وی از علاقمندان خواست برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 3229484-0661 تماس حاصل کنند و افزود: دبیرخانه جشنواره به نشانی خرم‌آباد، میدان 22 بهمن، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان لرستان و همچنین پست الکترونیکی Email:این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید آماده دریافت آثار علاقمندان است.

اسماعیلیان با بیان اینکه در تعداد و زمان آثار محدودیتی وجود ندارد، عنوان کرد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فراخوان این جشنواره به سایت lorestan.farhang.gov.ir اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مراجعه نمایند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا