یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

بخش جراحی و اتاق ویژه عمل جراحی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد با حضور استاندار لرستان به بهره‌برداری رسید.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، "هوشنگ بازوند" در این آیین گفت: بخش عمل جراحی این بیمارستان با 32 تخت عمل جراحی ویژه زنان و 32 تخت جراحی ویژه مردان تجهیز و آماده شده که بیماران پس انجام عمل‌های جراحی مورد نیاز در این مرکز درمانی بستری و تحت نظر پزشکان متخصص قرار می‌گیرند.

وی افزود: بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد به عنوان یکی از مجهزترین مراکز درمانی و بیمارستانی استان به شمار می‌رود و به طور یقین تلاش‌های فراوانی برای رفع برخی مشکلات موجود در این مرکز درمانی به ویژه در بخش تجهیزات بیمارستانی انجام خواهد شد.

بازوند اظهار کرد: درزمینه تامین تجهیزات درمانی با تخصیص اعتبارات ملی و استانی اقدامات جدی در دست اقدام است تا بتوان در آینده شاهد فعالیت کامل و با تمام ظرفیت این مرکز درمانی و بیمارستانی باشیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی لرستان نیز در این آیین گفت: بیمارستان شهید رحیمی به عنوان یکی از بزرگ‌ترین بیمارستان‌های غرب کشور به شمار می‌رود که در 7 طبقه و 220 تخت بیمارستانی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به مردم این استان طي سال جاری مورد بهره‌برداری قرار گرفته است.

"اميدعلي پاپی" افزود: در حال حاضر 90 درصد تجهیزات مورد نیاز تمامی بخش‌های بستری، اورژانسی، اتاق عمل و جراحی، داخلی، قلب و دیگر بخش‌های این بیمارستان تامین شده است.

وی با اشاره به این که تنها دستگاه‌های MRI و سی تی اسکن این بیمارستان خریداری نشده است، اظهار داشت: فعالیت‌های جدی در این عرصه نیز انجام شده که امیدواریم با حمایت بیش‌تر مسوولان اجرایی و تامین به موقع اعتبارات موردنیاز بتوان در آینده‌ای نزدیک این تجهیزات را نیز خریداری کرد.

وی به مشکل تامین نیروی انسانی این بیمارستان نیز اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوان با حضور استاندار پرتلاش استان مشکل تامین نیروی انسانی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد را نیز حل کرد.

شايان ذكر است هم‌زمان با بهره‌برداری و افتتاح بخش عمل جراحی بیمارستان شهید رحیمی خرم‌آباد، نخستین عمل جراحی با حضور استاندار لرستان در این بیمارستان انجام شد.

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا