یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان با اشاره به ظرفیت‌ها و جاذبه‌های ویژه رودخانه در مسیر رشد و توسعه صنعت گردشگری و بخش اقتصادی‌، گفت: بازنگری در روند اجرای طرح ساماندهی، به‌سازی و زیباسازی رودخانه داخل شهر خرم‌آباد، ضروری است.

به گزارش روابط عمومی استانداری لرستان، مهندس "هوشنگ بازوند" در جلسه بررسی طرح ساماندهی رودخانه خرم‌آباد، افزود: این طرح باید با توجه به معیارهای فنی و کارشناسی شهری و منطبق با طرح زیباسازی و توسعه و عمران شهری، طراحی و عملیاتی شود.

وی اظهار کرد: اجرای طرح فنی و کارشناسی شده ساماندهی رودخانه خرم‌آباد باید هماهنگ و مرتبط با طرح زیباسازی مبلمان شهری و توسعه و به‌سازی شهر خرم‌آباد باشد.

استاندار لرستان گفت: در همین ارتباط باید این طرح به صورت جامع و هماهنگ با طرح ساماندهی تپه کیو(منطقه زیباکنار)، به‌سازی و ساماندهی حریم قلعه فلک‌الافلاک و ساماندهی حریم پل شکسته شهر خرم‌آباد تهیه و تدوین شود.

بازوند افزود: دراین صورت اجرای طرح ساماندهی رودخانه خرم‌آباد می تواند نقش مهمی در روند زیباسازی شهری و توسعه و به‌سازی مبلمان شهر خرم‌آباد ایفا کند.

به گفته وی، ضرورت دارد طرح ساماندهی رودخانه خرم‌آباد دارای هماهنگی و پیوند منطقی با طرح جامع توسعه و عمران شهری و زیباسازی شهر خرم‌آباد داشته باشد.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا