یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: نصب بنر تنها برای اطلاع‌رسانی فعالیت‌ها باشد.
به گزارش یافته، سید موسی خادمی یک‌شنبه در جلسه همایش فرمانداران با بیان اينکه فرمانداران با وجود محدوديت‌هايي که دارند به خوبي مشغول انجام فعاليت‌ها و خدمات‌رساني هستند، اظهار کرد: ويژگي برجسته دهه فجر سال جاري مصادف شدن با چهلمين سال پيروزي انقلاب اسلامي است.
وی در ادامه افزود: دستاوردهای انقلاب طی ۴۰ سال نظام مقدس جمهوری اسلامی برای مردم باید تبیين شوند.
استاندار لرستان با تاکید بر اینکه برای مردم باید به طور شفاف توضیح داده شود که مسائل و مشکلات ناشی از چه مسائلی است، خاطر نشان کرد: دیدارهاي عمومي و ارتباط با مردم بايد در راستاي حل مشکلات آنان باشد و با اهداف پوپوليستي براي ديدارهاي مردمي مخالف هستم.
دکتر خادمی تصریح کرد: نصب عکس مسئولین در بنرها معنی ندارد، مردم از این گونه تبلیغات استقبال نمی‌کنند و اگر بنری نصب شود براي تبليغ مديران و اشخاص نيست بلکه بايد با هدف اطلاع رساني فعاليت‌ها باشد.
وی افزود: در ایام دهه فجر با رعایت حرمت ایام فاطمیه برنامه‌های مناسبی اجرا شود چراکه مردم در کنار حل مشکلات معیشتي و اشتغال نيازمند برنامه‌هاي فرهنگي و هنري نيز هستند.







 

دیدگاه‌ها  

#1 محمود احمدیان 1397-11-07 20:47
آقای خادمی استاندار محترم استان لرستان لطفا ساختمان ابتدای پارک معلم خرم اباد که حدود هشت سال است فقط اسکلت است واسکلت های آن زنگ زده اند ونمای پارک را کاملا خراب کرده است را زودتر تکمیل وافتتاح نمایید
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا