یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدير عامل شركت گاز استان لرستان با بيان اين كه طی 23 روز از آذر‌ماه امسال حدود 125 میلیون متر مکعب گاز در استان مصرف شده‌، گفت‌: با توجه به کاهش دمای هوا انتظار می‌رود طی روزهای آتی مصرف گاز افزایش یابد.

به گزارش روابط عمومی شركت گاز لرستان، "حشمت‌الله شمس" افزود‌: آذر‌ماه سال 91 مصرف گاز در استان 181 ميليون متر مكعب بود و با توجه به افزوده شدن حدود 30 هزار مشترک به جمع مشترکین گاز در استان در مجموع شاهد کاهش مصرف بوده‌ایم‌.

وي گفت‌: در 8 ماه منتهی به آبان‌ماه امسال‌، مصرف گاز در استان 638 ميليون متر مكعب بوده در حالی که این رقم در مدت مشابه سال گذشته‌، 734 میلیون متر مکعب بوده است‌.

شمس خاطر‌نشان کر‌د: در مجموع بخش عمده گاز مصرفی استان در بخش خانگی مصرف شده به طوری که از مجموع مصرف گاز 60 درصد را بخش خانگی‌، 23 درصد صنعتی و 17 درصد را حوزه مصارف عمومی به خود اختصاص داده‌اند‌.

وي در ادامه با اشاره به اين كه شدت سرماي هوا رو به افزایش است افزود‌: كاهش مصرف در بخش خانگي نشان‌دهنده توجه بيشتر مردم به مديريت مصرف مي‌باشد كه دليل اصلي آن را نتيجه اطلاع‌رسانی به موقع روابط عمومی شرکت ملی گاز مي‌دانيم.

شمس با اشاره به اين كه در حال حاضر لزوم اطلاع‌رساني در مورد روش‌هاي صرفه‌جوئي ضروري به نظر مي‌رسد اظهار اميدواري نمود در سال جاری شاهد رشد اقتصادي كشور با صرفه‌جوئي و مصرف صحيح حامل‌هاي انرژي باشيم‌.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا