یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

صبح روز گذشته رادیو لرستان در گفتگو با یکی از صاحبان واحدهای شهرک صنعتی شماره ۲ خرم‌آباد در خصوص وضعیت تولیدی این واحدها گزارشی تهیه کرده بود که در آن عنوان شد با وجود اینکه در این شهرک صنعتی، واحد تولید تیر برق بتنی وجود دارد اما شرکت توزیع برق استان لرستان خرید خود را از استان اصفهان انجام میدهد.
لذا بر آن شدیم تا در این زمینه گفتگویی با مدیرعامل شرکت توزیع برق استان داشته باشیم که در متن زیر مشروح آن را می‌خوانید:
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان با بیان اینکه تعداد ۸ واحد تولیدی تیر برق بتنی در استان وجود دارد، افزود: در خرم‌آباد ۴ واحد، الیگودرز، ازنا، بروجرد و دورود هم هرکدام یک واحد تولید تیر برق بتنی فعالیت می‌کنند.
فریدون خود نیا با ارائه اسناد و مدارک قراردادها واحدهای صنعتی به خبرنگار یافته، اظهار داشت: اولویت خرید تیرهای بتنی قطع به یقین با واحدهای استانی است که ما با تمامی این واحدها ارتباط داریم و محصولات آنان را خریداری می‌کنیم اما کیفیت محصولات برای ما اهمیت دارد و با این وجود اگر این واحدها محصول دارای کیفیت مطلوبی را هم تولید نکرده باشد باز هم از آن‌ها خرید کرده‌ایم.
وی با بیان اینکه در استان فقط تیرهای برق بتنی اچ تولید می‌شود، افزود: تیرهای برق دایره‌ای شکل در استان تولید نمی‌شود و مجبوریم آن‌ها را از خارج از استان تهیه کنیم.
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان لرستان تصریح کرد: در سال جاری نیز خرید تیرهای برق بتنی را به مناقصه گذاشته‌ایم که یکی از این واحدها که در خرم‌آباد است، برنده مناقصه شده و از آن خرید کرده‌ایم.
خودنیا خاطرنشان کرد: تمامی اسناد و مدارک قراردادها را می‌توانیم در اختیار رسانه‌ها قرار دهیم و هیچ سند غیر شفافی در این شرکت وجود ندارد.



مصطفي باقري/ يافته


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا