یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پل «دره خزینه» پل‌دختر، بلندترین پل معلق خاورمیانه شب گذشته توسط افراد ناشناس تخریب شد.
به گزارش مهر، پل معلق «دره خزینه» پل‌دختر بلندترین پل معلق خاورمیانه و یکی از جاذبه‌های زیبای گردشگری در این شهرستان تخریب شد.
این اقدام شب گذشته توسط افراد ناشناس انجام شد که این افراد پل را تخریب و از سمت روستای «ماژین» به پایین انداخته‌اند.
یک گردشگر در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: هم اکنون برای دیدن پل معلق به منطقه «دره خزینه» آمده‌ایم اما خبری از این پل نیست و با پل تخریب شده مواجه شده‌ایم.
سعید ویسی افزود: تابستان گذشته به همراه خانواده از این پل دیدن کردیم که جاذبه گردشگری هیجان‌آور و زیبایی بود و به همین خاطر این منطقه را برای سپری کردن تعطیلات نوروز انتخاب کردیم اما اکنون با نبود پل مواجه شده‌ایم.
رئیس اداره میراث فرهنگی پل‌دختر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: صبح امروز دوشنبه از بریده شدن و تخریب پل «دره خزینه» اطلاع حاصل شد که شب گذشته توسط فرد و یا افراد ناشناسی این پل تخریب شده است.
علی عزیزی افزود: بلافاصله در پی این خبر همراه با معاون فرماندار پل‌دختر به محل عزیمت کرده و هم اکنون در حال بررسی کم و کیف و جزییات موضوع هستیم.
فرمانده انتظامی پل‌دختر نیز در این رابطه به خبرنگار مهر گفت: تخریب پل «دره خزینه» در بخش جنوب غربی روستای «ماژین متعلق» به دره شهر استان ایلام رخ داده که با همکاری و هماهنگی پلیس این شهرستان تلاش می‌شود عامل یا عاملان این اقدام شناسایی شوند.
بر اساس این گزارش، بلندترین پل معلق خاورمیانه «دره خزینه» در ۴۹ کیلومتری جنوب شرقی پل‌دختر در حدفاصل جاده پل‌دختر- اندیمشک در دره‌ای به همین نام قرارگرفته است. این پل به طول ۱۱۲ متر و ارتفاع ۸۵ متر بر روی رود کرخه قرار دارد و در منطقه‌ای دره‌ای و صخره‌ای واقع شده است.


دیدگاه‌ها  

#1 ابوالفضل 1397-01-06 13:20
سلام ، لغت پيدا كردن در وصف كسي كه چنين كاري كرده خيلي سخته ...
ولي از مسئولين پلدختر بايد سوال پرسيد چرا در چنين مكاني به اين گردشگر پذيري و زيبايي كه داشت خودشو معرفي ميكرد توي سطح كشور هيچ نگهباني يا مراقبتي در هيچ سطحي انجام نشد

چرا هيچ امكاناتي در انجا مستقر نشد

و هزار چراي ديگه

محض رضاي خدا استعفا بدين بزارين كسايي بيان كه ميتونن كار كنن
نقل قول کردن
#2 بیرانوند لرستان 1397-01-06 13:29
چرا پل رو تخریب کردید..بعنوان ی خرم آبادی خیلی خیلی ناراحت شدم ک این پل رو تخریب کردن...هرکسی این کار رو کرده از شعور و شخصیت خانوادگی بدور بوده..
نقل قول کردن
#3 سپهر عاشق خرم آباد 1397-01-06 14:42
سال 97برای قوم لر و استان لرستان با حوادث تلخ و توهین های وقیحانه آغاز شده!
نقل قول کردن
#4 حامد 1397-01-06 15:12
لعنت به بی سوادی
نقل قول کردن
#5 اکبر 1397-01-06 16:25
بله دیگه وقتی یه نگهبان یا رستوران یا سیاه چادر کنارش نباشه تخريبش ميکنن ، حالا ببینیم مسئولین درستش ميکنن یا رفت تا فقط عکساش بمونه
نقل قول کردن
#6 روواکوه 1397-01-06 17:50
چرا این پل هیچ محافظی ندارد خنده است بزرگترین پل معلق خاورمیانه محافظ ندارد
نقل قول کردن
#7 h 1397-01-07 00:13
اتفاقا الآن لرستان بیشتر معرفی می شه. چون سایتها و حتی رسانه ملی سریع در اخبار به تخریب پل اشاره کردن. کاش داشته ها مون اینطور سریع معرفی می شد نه ضعف هامون و بی تدبیرهامون....
نقل قول کردن
#8 مهران 1397-01-07 00:31
ای وای بر بی فرهنگی!!! همین امشب شبکه یک داشت مستندش رو پخش میکرد البته تصاویرش رو بهار پارسال ضبط کرده بود.
نقل قول کردن
#9 حمید ت 1397-01-07 11:52
همچین گفتن بزرگترین پل معلق خاورمیانه که فک کردم اتوبان هشت باند رویش ساخته شده بوده .درست کردن دوباره اینجور پلی نباید بر مسئولین استان کار نشدی باشه .خب یه بودجه بزارن، بهترش رو بسازن که ایمنیش هم بیشتر از پل قبلی باشه
نقل قول کردن
#10 لرستان پایتخت سرزمینی ایران 1397-01-08 00:47
بهتر که تخریب شد.باید از نو ساخته می شد هرکی بوده کاردرستی کرده.باید یک پل کابلی زیبا ساخته شود که روی این اردبیلیها کم شود.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا