رئیس سازمان حمل‌ونقل و بار مسافران شهرداری خرم‌آباد گفت: افتتاح پایانه برون‌استانی خرم‌آباد به منزله انتقال فوری تعاونی‌های مسافربری به پایانه نیست.
محمد فتحی بیرانوند در گفتگو با خبرنگار یافته در خصوص عدم انتقال تعاونی‌های مسافربری به پایانه برون استان، اظهار داشت: افتتاح پایانه به‌منزله آغاز به کار تعاونی‌های مسافربری در آن نیست و به‌منظور تکمیل ساختمان و پایان مراحل زیر ساختی این پایانه است.
وی با بیان اینکه هفته آینده جلسه‌ای با مدیران تعاونی‌های مسافربری در خصوص برنامه‌ریزی و نحوه انتقال آن‌ها به پایانه برون‌استانی را داریم، اظهار داشت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان نکاتی در خصوص مشکلات جزئی پایانه جدید عنوان کردند که تعاونی‌های مسافربری نیز انتقال خود را منوط به رفع ایرادات عنوان کردند.
رئیس سازمان حمل‌ونقل و بار و مسافر شهرداری خرم‌آباد با بیان اینکه کلیه تعاونی‌های مسافربری شهر خرم‌آباد به پایانه برون‌استانی انتقال خواهند یافت، خاطرنشان کرد: تمام سعی و کوشش خود را به کار خواهیم گرفت که تعاونی‌های مسافربری تا قبل از عید نوروز به پایانه برون‌استانی منتقل شوند.
فتحی بیرانوند با بیان اینکه نواقص مطرح شده از سوی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان برطرف شده است، افزود: در جلسه هفته آینده که حضور مدیران تعاونی‌های مسافربری برگزار خواهیم کرد، موضوع غرفه بندی و سایر مسائل مربوطه تصمیم‌گیری می‌شود.