یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

پایانه مسافربری خرم‌آباد با حضور وزیر دادگستری و اعتباری بالغ‌بر 280 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.
به گزارش یافته، پایانه مسافربری خرم‌آباد روز سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه با اعتباری بالغ‌بر 280 میلیارد ریال هم‌زمان با ایام دهه فجر و با حضور «سید علیرضا آوایی» وزیر دادگستری، استاندار لرستان، مدیرکل دادگستری استان، شهردار خرم‌آباد، اعضای شورای اسلامی شهر، برخی مسئولان استانی و شهری به بهره‌برداری رسید.
پایانه برون‌استانی خرم‌آباد که عملیات ساخت آن از سال ۹۲ شروع شده است در قطعه زمینی به مساحت 36 هزار مترمربع، شامل ساختمان مرکزی با زیربنای ۳۴۶۰ مترمربع، محوطه‌ای با مساحت ۴ هکتار، ۱۰ غرفه تعاونی، ۱۰ غرفه فروشگاه و کافی‌شاپ، رستوران، اتاق مادر و کودک، اتاق انتظامات و غیره هست.
 

انتشار

‍امروز بیش از پیش نیازمند همدلی هستیم
وزیر دادگستری گفت: تمامی بخش‌های کشور برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز با هم تعامل دارند.
سید علیرضا آوایی در حاشیه بهره‎برداری از پایانه برون‌استانی خرم‌آباد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در کشور با مشکلاتی از قبیل بیکاری، خشک‌سالی، تعطیل شدن برخی مراکز صنعتی در طول ۴۰ سال بعد از انقلاب با شدت کم‌وزیاد مواجه هستیم که نیاز به همت جدی مردم و مسئولان برای رفع آن‎ها وجود دارد.
وی خاطرنشان کرد: در کنار این مشکلات ظرفیت‎های بسیار بزرگی نیز مانند منابع انسانی بسیار خوب، ملت بزرگ و نظام مردمی و مستقل، رهبری بزرگ و فرهیخته داریم.
آوایی تصریح کرد: امروز بیش از همیشه نیازمند به برادری و باهم بودن هستیم؛ وقتی می‎گوییم ۲۲ بهمن و پیروزی انقلاب به معنای این نیست که نواقص و اشکالات را قبول نداریم. امیدواریم با همکاری ملت و دولت و رهبری هر روز به جایگاه واقعی خود نزدیک‎تر شویم.
وزیر دادگستری در بخشی دیگر از سخنان خود در خصوص قاچاق کالا و ارز عنوان کرد: تمامی بخش‎های کشور در این راستا تعامل دارند و در نهایت پرونده‎هایی تشکیل می‎شود که برخی از آن‌ها به سازمان تعزیرات حکومتی جهت رسیدگی ارجاع می‎شوند. این پرونده‎ها مهم و با جرائم رقم بالا هستند که نیازمند دقت کامل جهت ادامه مبارزه و برخورد با قاچاقچیان است.
وی با بیان اینکه سازمان تعزیرات حکومتی از تمام ظرفیت‎های قانونی برای مبارزه با قاچاق کالا و ارز استفاده می‎کند، افزود: در رابطه با نظارت بر قیمت‎ها در آستانه سال جدید نیز این سازمان همچون سال‎های گذشته با برنامه گشت‎های مشترک و تقویت مجموعه در ایام نوروز بر بازار نظارت دارد.





 پایانه برون‌استانی یک پایانه استاندارد با دسترسی مناسب است
شهردار خرم‌آباد در پایان این آیین و در گفتگویی با اصحاب رسانه پایانه خرم‌آباد را یک پایانه استاندارد و دارای امنيت بالا خواند و گفت: این پایانه با ٣٦ هزار مترمربع مساحت محوطه و چهار هزار مترمربع زیربنای ساختمان مرکزی یک پایانه استاندارد با ظرفیت مناسب برای پوشش دهی حمل‌ونقل مسافران می‌باشد.
وحید رشیدی افزود: طبق قانون تمامی تعاونی‌های مسافربری موجود در سطح شهر موظف‌اند در چند روز آینده به این پایانه نقل‌مکان کنند با این توضيح که قبلاً طبقه مذاكرات صورت گرفته تمامی شرایط موردنظر این تعاونی‌ها تامین شده است.
رشیدی مسیرهای دسترسی پایانه برون‌استانی را مناسب خواند و گفت: یک سری اصلاحات هندسی نیز با نظر شورای ترافیک استان در معابر منتهی به پایانه صورت گرفت و در آینده نیز ممکن است با ساخت یک پل مستقیماً میدان دانشجو در ورودی شهر به این پایانه متصل گردد.
وی طراحی نرم‌افزار فروش اینترنتی بلیت را از دیگر اقدامات سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری عنوان کرد و افزود: با وجود اين نرم‌افزار یا اپلیکیشن تمامی شهروندان می توانند در منازل خود و به صورت غیرحضوری نسبت به تهيه بلیت اتوبوس به مقصد موردنظر خود اقدام نمايند
وی هدف از اجرای این‌گونه پروژه‌ها را علاوه بر ارتقا سطح رفاه شهروندان، تحقق رویای تبدیل خرم‌آباد به مقصد گردشگری خواند و خاطرنشان کرد: در این راستا و تا پایان ایام‌الله دهه فجر چهار بوستان دیگر با ظرفیت مجموعاً ١٢ هکتار و با اعتباری بالغ‌بر ٧٠ میلیارد ریال به بهره‌برداری خواهند رسید.

دیدگاه‌ها  

#1 . 1396-11-17 12:51
هرچن جاش خو نی اما دسشو درد نکه
نَمردیم و دَیم و چَش افتتاح بی :roll:
نقل قول کردن
#2 سعید 1396-11-17 13:04
بنده خدا وزیرم مونده اخه جا قحطی بود ترمینال زدن؟ به نظر من دردسر مردمو چند برابر کردن با این کار .
نقل قول کردن
#3 بیرانوند لرستان 1396-11-17 13:16
.مث سایر مراکز ک نامهای چون کهن دژ صفحه کاراندیش و.....دارن اسم بذارین...پایانه کاسیت یا پایانه شاپورخواست یا پایانه خایدالو
نقل قول کردن
#4 بیرانوند لرستان 1396-11-17 13:18
اسمه پایانه رو کاسیت ،شاپورخواست،خای دالو..کریمخان زند
نقل قول کردن
#5 سپهر عاشق خرم آباد 1396-11-17 13:33
تبریک به همشهری های عزیزم.خرم آباد تنها مرکز استان در ایران بود که تا امروز ترمینال برون شهری نداشت!
نقل قول کردن
#6 کوکلا 1396-11-17 13:36
قبلا اعلام کردید در خرداد نود و هفت راه اندازی می شود معلومه دورغه و دوباره افتتاح خواهد شد
نقل قول کردن
#7 سپهر عاشق خرم آباد 1396-11-17 13:36
به عنوان یک شهروند از شهرداری محترم خرم آباد تقاضا دارم تکمیل پروژه های حوزه گردشگری خرم آباد به ویژه پارک شاپوری،باغ پرندگان و پهناورترین آبشار شهری ایران در منطقه کوی جهادگران را در اولویت قرار دهد.
نقل قول کردن
#8 کامین 1396-11-17 13:55
بنظرم این طرح الکی افتتاح شد بعدأ معظلاتش رو میبینید از رو حساب کتاب پایانه رو نساختن ورود وخروج اتوبوس هاش خیلی کوچک هستند
نقل قول کردن
#9 کامین 1396-11-17 13:57
جایی که برا پایانه درنظر گرفتن اصلا مناسب نیست بعدأ متوجه خواهید شد کرگانه خودش بافت کوچک وفرسوده دارد خیابانهاش خیلی کوچک هستن خدا از دست مسولین
نقل قول کردن
#10 اکبر 1396-11-17 14:07
واقعا 28 میلیارد خرج این شده ؟
نقل قول کردن
#11 احمد 1396-11-17 14:20
مقامات رو با شاسی بلندهای شیشه دودی توی شهر میچرخونید و نمیذارید که اوضاع وخیم خیابون ها رو ببینه چقدر چاله داریم.زیرگذر رها شده رو نشونش بدین شاید دلش سوخت براش بودجه گرفت.انقدر تملق وچاپلوسی دور و بر این وزرا و مقامات نکنید.مردانه بگین فلان مشکل رو داریم براشون چاره اندیشی کرد شاید.
نقل قول کردن
#12 ناشناس 1396-11-17 15:08
وزیر دادگستری چه ارتباطی داره؟!!!!!!!!!! !!!
نقل قول کردن
#13 امیر 1396-11-17 15:23
کجاست دقیقا؟
نقل قول کردن
#14 غیرت لرستانی 1396-11-17 22:47
به امید افتتاح خط یک مترو خرم آباد وثبت جهانی شدن قلعه ویافته در جشن کلانشهر شدن ایران لر
نقل قول کردن
#15 یزدان 1396-11-18 00:15
به خدا بعد سیستان بدبخت ترین استان کشور هستیم بیکاری فقر اعتیاد بیداد میکنه کسی نبود به اون وزیر محترم بگه همون سه راه دارایی یکی از بزرگترین مرکز قاچاق لوازم الکترونیکی وخانگی استان ویا کشور باشه بعنی کسی نیست جلوشو بگیره جنس بی کیفیت مصری رو با جعل اسم چین وکره به مردم قالب میکنه رو بگیره پشت این حضرات به کی گرمه ستاد قاچاق کلا چرا هیچ کاری نمیکنه بابا خجالت بکشید همش دروغ همش دروغ تو کهریزو سه راه کورش جلو چشم همه مسئولان مواد مخدر میفروشن یعنی اینها رو کسی نمیبینه .
نقل قول کردن
#16 اکبر 1396-11-18 00:52
به نقل از ناشناس:
وزیر دادگستری چه ارتباطی داره؟!!!!!!!!!!!!!

دقیقا
نقل قول کردن
#17 اکبر 1396-11-18 00:55
به نقل از بیرانوند لرستان:
اسمه پایانه رو کاسیت ،شاپورخواست،خایدالو..کریمخان زند

موافقم با شما
نقل قول کردن
#18 امین 1396-11-18 11:15
به نقل از غیرت لرستانی:
به امید افتتاح خط یک مترو خرم آباد وثبت جهانی شدن قلعه ویافته در جشن کلانشهر شدن ایران لر

انشالله به زودی
نقل قول کردن
#19 خرم آبادیم 1396-11-18 11:34
خدایا شکرت
بالاخره پس از چند دهه ما نیز صاحب ترمینال شدیم
ممنون از عزیزانی که زحمت کشیدن برا افتتاح
و لعنت خدا بر کسانی که در دهه های گذشته با کم کاریشون باعث شدن ما سال ۹۶ صاحب ترمینال بشیم
تو رو قرآن تو انتخاب نماینده دقت کنید.
نقل قول کردن

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا