یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

استاندار لرستان گفت: تمامی شعب بانک‌های استان تا 28 اسفندماه از ساعت 8 صبح تا 17 عصر به صورت مستمر برای ارائه خدمات به مردم و مشتریان فعال هستند.

به گزارش يافته، حبیب‌اله دهمرده در جلسه ستاد تنظیم بازار استان ضمن تاکید بر لزوم برنامه‌ریزی برای خدمت‌رسانی مستمر و مطلوب در ایام تعطیلات سال نو، افزود: البته روز جمعه بان‌ها تعطيل هستند اما در روزهای 29 و 30 اسفند که تعطیل رسمی محسوب می‌شود، "شعب مرکزی" بانک‌های استان سرویس‌دهی به مشتریان را انجام خواهند داد.

 وی اظهار کرد: از دوم فروردین‌ماه 1392 تا پایان تعطیلات نوروزی نیز "شعب مرکزی" بانک‌های استان به همراه برخی شعب مشخص شده، کار خدمات‌رسانی به مردم را درحوزه فعالیت‌های پولی و بانکی انجام می‌دهند.

استاندار لرستان در ادامه بيان كرد: با توجه به گزارش بانک‌های استان، خودپردازهای بانکی مستقر در سطح استان نیز برای انجام خدمات پولی و مالی مردم در طول ایام تعطیلات نوروزی به صورت مستمر و شبانه‌روزی فعال خواهند بود.

دهمرده با اشاره به تامین نقدینگی لازم برای خودپردازهای استان، افزود: بانک‌های استان لرستان با تأمین نقدینگی مورد نیاز و متناسب در خودپردازهای بانکی، شرایط مساعد و لازم برای بهره‌مندی مردم و گردشگران نوروزی از خدمات پولی این دستگاه‌ها را فراهم کرده‌اند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا