یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نايب رييس اتاق بازرگانی، صنايع، معادن و كشاورزى لرستان گفت: استفاده از روش هاى نوین جايگزين روش هاى سنتى صادرات در فروش کالا موثر است.
به گزارش یافته، محمد خاکی روز پنجشنبه در نشست آشنایی با كشور عمان و چگونگی حضور در بازار های این کشور در سالن جلسات اتاق بازرگانی خرم‌آباد اظهار كرد: یکی از مهم ترين رویکردهای استراتژی هر شرکت، بحث فروش و قیمت تمام شده كالا است.
وی با بیان اینکه استفاده نكردن از ظرفیت کامل توليدات مشکلات فروش را بیشتر می‌کند گفت: لازم است از روش‌ها و تکنینک‌های بازاریابی بتوانیم رویکرد جدیدی را ادامه دهیم.
وى با اشاره به اینکه با شیوه‌های مدیریت قبلی نمی‌توانیم سهمی در بازار‌ها داشته باشیم افزود: اکنون با کشور های محدودی در ارتباط هستیم و برای افزایش این ارتباط لازم است از استاندارد‌های لازم کسب‌و‌کار استفاده کنیم و با ارايه شیوه‌های نوین با بازارها ديگر كشورها ارتباط برقرار کنیم.
نايب رييس اتاق بازرگانی، صنايع، معادن و كشاورزى لرستان گفت: باید از مرحله کالا محوری عبور کنیم و به سمت تکنولوژی‌های جدید برویم.
وی بیان کرد: ایران سال گذشته در این حوزه رتبه ۱۲۰ دنیا را در اختيار داشت و باید توجه داشت که دنیا به سرعت در حال طی کردن روش‌های جدید است و ما نیز باید در این حوزه فعالیت بیشتری داشته باشیم.
خاكى اضافه كرد: کشور عمان فضای خوبی را محیا کرده است و ریسک کمی هم دارد لذا می‌توانیم ابتدا به آنجا برویم، بررسی کنیم و سپس تصمیم ‌گیری نماییم.
در اين نشست شرايط حضور توليدكنندگان و سرمايه گذاران لرستانى در بازار كشور عمان بررسى شد.
 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا