یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 طی حکمی از سوی محمود احمدی افزادی رئیس دانشکده خبر ایرنا رشید بهاروند به‌عنوان معاون توسعه و امور مناطق دانشکده خبر ایرنا کشور منصوب شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته به نقل ایرنا، احمدی افزادی در این حکم نظارت بر توسعه کمی و کیفی دانشکده و شعب آن در سراسر کشور و برقراری ارتباط مستمر و هدفمند با ادارات و سازمان‌های ذیربط و تلاش برای توسعه و جذب دانشجویان مستعد را از اولویت‌های این مسئولیت برشمرده است.
رشید بهاروند متولد 1339، کارشناس عالی خبر، مدرس دروس تخصصی رشته خبرنگاری و از نیروهای باسابقه سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) است.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی- پلدختر لرستان، رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان‌های لرستان، کردستان و خوزستان و آسیای مرکزی (قزاقستان)، مدیر منطقه دوم خبرگزاری جمهوری اسلامی (5 استان)، معاون اداری و مالی و مدیر آموزش‌های آزاد و پودمانی دانشکده خبر، جانشین و سرپرست اداره کل اطلاع‌رسانی دبیرخانه مجمع تشخیص مصلحت نظام، سردبیر ارشد خبرگزاری جمهوری اسلامی - هم‌زمان از سال 1390 تا 1392 مدیر و سردبیر سایت آمریکا نگاه نو (وابسته به ستاد کل نیروهای مسلح)، جانشین رئیس دانشکده خبر از سوابق وی می‌باشد.
بهاروند دارای صدها مقاله و گزارش در سایت خبرگزاری جمهوری اسلامی و سایر سایت‌های معتبر داخلی است و 29 ماه به‌عنوان خبرنگار و رزمنده‌ در دوران دفاع مقدس در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در غرب کشور حضورداشته است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا