یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان گفت: ۳۰ هزار و ۹۹۰ نفر ساعت دوره و کلاس آموزشی توسط اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان برای رانندگان حرفه‌ای استان برگزار شده است.
به گزارش یافته، کیومرث محمودی گفت: در شش‌ماهه نخست سال جاری ۳۰ هزار و ۹۹۰ نفر-ساعت دوره آموزشی برای یک هزار و ۲۴۵ راننده فعال در بخش حمل و نقل استان برگزار شده است.
محمودی با اشاره به عناوین و زمان این دوره‌های آموزشی گفت: در مدت یادشده ۲۷ هزار و ۱۶۰ نفر- ساعت آموزش بدو خدمت برای رانندگان بخش بار، ۲ هزار و ۸۳۴ نفر-ساعت آموزش بدو خدمت برای رانندگان بخش مسافر و ۹۹۶ نفر-ساعت نیز آموزش حمل مواد خطرناک به رانندگان ارائه گردیده است.
وی با توجه به پراکنش مکانی برگزاری دوره‌ها و کلاس‌های آموزشی افزود: به طور متوسط در شهرستان خرم‌آباد هر هفته، شهرستان‌های بروجرد، الیگودرز، دورود، کوهدشت، پلدختر و رومشکان نیز هر ماه یک کلاس بنا به تقاضای انجمن‌های صنفی با حضور شرکت‌های آموزشی و مدرسان مجاز برگزار می‌گردد.
معاون توسعه مدیریت و منابع راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: این دوره‌ها با رویکرد آشنایی رانندگان با قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی، مهارت‌های رانندگی، ابعاد و اوزان بار، راهکارهای جابجایی مواد خطرناک، نحوه مهار بار، آشنایی با اسناد حمل‌ونقل، امداد و نجات و در حوزه مسافر به‌طور ویژه ‌بر آموزش اخلاق حرفه‌ای متمرکز گردیده است.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا