یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

سال تحصیلی ۹۷-۹۶ با حضور ۱۳ میلیون دانش‌آموز در سراسر ایران اسلامی روز شنبه به طور رسمی با نواخته شدن زنگ یکی از مدارس تهران توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهور آغاز شد.
به گزارش یافته؛ هم‌زمان با این مراسم، بهره‌برداری از 146 پروژه آموزشی نیز در سراسر کشور آغاز گردید.
مراسم رسمی شروع سال تحصیلی جدید با تلاوت آیاتی از قرآن کریم در هنرستان دخترانه شهید مدرس در منطقه غرب تهران و خیرمقدم و گزارش وزیر آموزش و پرورش آغاز شد. حدود یک میلیون و 300 هزار دانش‌آموز کلاس اولی امسال برای نخستین بار وارد مدارس شدند.
رییس جمهور ساعت 8 بامداد و پس از به صدا درآوردن نمادین زنگ آغاز سال تحصیلی جدید، در جمع دانش‌آموزان و مسئولان این هنرستان سخنرانی و در تداوم سنت طرح پرسش مهر از دانش‌آموزان، امسال هجدهمین پرسش مهر را طرح خواهد کرد.




آغاز سال تحصیلی جدید با حضور ۳۲۰ هزار دانش‌آموز لرستانی

در اولین روز مهرماه 96 و هم‌زمان با سراسر کشور زنگ «مهر و مقاومت» در مدارس لرستان به صدا درآمد.

در دبیرستان پسرانه استعدادهای درخشان خرم‌آباد این مراسم با حضور رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی وزارت آموزش و پرورش، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام‌جمعه خرم‌آباد، استاندار لرستان، مدیر کل آموزش و پرورش لرستان و ... در به صدا درآمد.

 

نواخته شدن زنگ شروع مدرسه شهید غلامرضا چاغروند توسط رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد

آیین نواختن زنگ مدرسه به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی شهید چاغروند خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر رئیس شورای اسلامی ولی اله رستمی عضو شورای شهر علی مرادی کاکاوند رئیس انجمن اولیا و برخی از والدین نیز حضور داشتند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا