یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

 نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد تاکید کرد: خط قرمز ما در لرستان وحدت است.

به گزارش یافته به نقل از مهر، آیت الله سید احمد میرعمادی عصر دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار لرستان در سخنانی با بیان اینکه در آستانه دو مناسبت بسیار مهم و ارزشمند قرار داریم، که این مناسبت ها ماه محرم ماه سوگواری سالار شهیدان و هفته دفاع مقدس است، اظهار داشت: آنچه که در نظام اسلامی داریم برخواسته از ماه محرم و دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه خداند متعال در قرآن برای موفقیت و پیروزی در هر امری و غلبه بر همه مشکلات دستور داده است که از دو چیز «نماز» و «صبر» کمک بگیریم، گفت: پذیرش مسئولیت در نظام اسلامی کار بسیار سنگینی است و برای موفقیت در امر پذیرش مسئولیت باید از خدا استمداد کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با اشاره به اینکه برای موفقیت در مسئولیت باید به خدا توکل کنیم و از نیروی درونی و بیرونی کمک بگیریم، ادامه داد: نیروی درونی که به ما قوت می دهد مسئله روحیه صبر، استقامت و انقلابی است و نیروی بیرونی که به ما کمک می کند مسئله نماز است.

آیت الله میرعمادی با تاکید بر اینکه نماز ارتباط انسان با خدا است و هرکس رابطه اش را با خدا اصلاح کند خدا رابطه او را با مردم اصلاح می کند، گفت: از این رو در سیره امام علی(ع) است که ایشان در امر حکومت هرگاه به مشکلی برمی خوردند نماز می خواندند و از نماز کمک می گرفتند.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت کارآمد مدیریتی است که با سعه صدر و تحمل مشکلات باشد و بتواند راه را باز کند، تصریح کرد: نظام اسلامی نظام مقدسی است و اهداف اش مقدس است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه برای رسیدن به اهداف مقدس باید ابزار مقدس را استفاده کنیم که این ابزار نماز و صبر است، همان چیزی که رهبر انقلاب بارها بر آن تاکید کردند، افزود: داشتن روحیه مقاومت و انقلابی بسیار مهم است و تجربه ثابت کرده است و عقل حکم می کند برای پیشرفت هر جامعه ای باید وحدت، همبستگی و انسجام وجود داشته باشد.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه اگر مشاهده می کنیم لرستان پیشرفت هایی در چندسال اخیر داشته ولو نسبی، به برکت انسجام، متحد بودن و یک هدف را دنبال کردن بوده است، تصریح کرد: وحدت استان خط قرمز ما است و انسجام مردم برای ما بسیار مهم است.

وی با تاکید بر اینکه اختلاف و تفرقه خسارت شدیدی به بار خواهد آورد، گفت: همانطور که رئیس جمهور در جلسه هیئت دولت گفتند باید از افراط و تفریط پرهیز شود چرا که همیشه جامعه از افراط و تفریط ضربه خورده است و مشی صحیح مشی اعتدال است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با تاکید بر اینکه انتظار این است که وحدت و یکپارچگی در استان حفظ شود، گفت: استاندار سابق لرستان یک شخصیت دوست داشتنی است، شخصیت فردی ایشان یک انسان متدین، متواضع و خوش اخلاقی است و اخلاق حسنه ایشان در برخوردها و معاشرت ها برای همه آشکار بوده است.

وی با بیان اینکه ایشان یک انسان توانمند و کارآمد است و در این مدت با مدیریت جهادی تلاش کرده است، گفت: ایشان اقتصاد مقاومتی را باور داشت و برای اقتصاد مقاومتی تلاش کرده است و تعامل، حرمت گذاری و برخورد مناسب و صعه صدر از ویژگی های ایشان است.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد با بیان اینکه استاندار سابق لرستان با همه مشکلات و تنگناها و گرفتاری هایی که بوده است خدمات ارزشمندی در استان داشته اند، تصریح کرد: در راستای پیشرفت استان قدم های خوبی برداشتند.

آیت الله میرعمادی با بیان اینکه استاندار سابق لرستان کارنامه قابل قبول و قابل تحسینی در لرستان داشتند، گفت: مردم لرستان مردم قدرشناسی هستند و فراموش نمی کنند کارهایی که شخصی برای آنها انجام داده است و امیدواریم در مسئولیت جدید از استاندار سابق لرستان استفاده شود.

وی با تاکید بر اینکه مدیریت برای خدمت کردن است و یقینا نگاهی که دولت روحانی نسبت به لرستان دارد و اینکه لرستان به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی مطرح شد بار سنگینی است که بخشی انجام شده و بخشی که باید انجام شود با همت بلند و توانمندی استاندار جدید به کار گرفته خواهد شد، افزود: همکاری همه رمز موفقیت برای استاندار جدید خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد ادامه داد: بودن در میان مردم ولایتمدار لرستان افتخار است و انسان احساس راحتی و آرامش می کند چون ایثار، گذشت، فداکاری، همکاری و روحیه بزرگ منشی مردم آدم را وادار می کند شبانه روز به آنها خدمت شود.



بازگشت به بالا