یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس اداره محیط زیست شهرستان بروجرد از محکومیت دو نفر از متخلفین زیست محیطی به شش ماه حبس تعزیری به علت تخلیه پسماند ویژه در اراضی کشاورزی در این شهرستان خبر داد.
به گزارش یافته، " مصطفی مصطفی‌وند" گفت: پس از پیگیری اداره حفاظت محیط زیست شهرستان بروجرد دو نفر متخلف که اقدام به انتقال پسماندهای ویژه از استان‌های مجاور به بروجرد نموده و آن‌ها را در اراضی کشاورزی تخلیه می‌کردند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شده که پس از ارائه مستندات قانونی در این خصوص این متخلفین به مجازات شش ماه حبس تعزیری توسط مقام محترم قضایی محکوم شدند.
مصطفی وند در ادامه اظهار داشت: متخلفین پس از حمل و انتقال محموله‌های پسماند ویژه صنعتی از سایر استان‌ها به بروجرد مبادرت به تخلیه پسماندها در اراضی کشاورزی نموده و ظروف فلزی و پلی‌اتیلنی نگهداری پسماند را پس از تخلیه به کشاورزان منطقه جهت استفاده‌های متعدد به فروش می‌رساندند.
رئیس اداره محیط زیست شهرستان بروجرد با اشاره به اینکه مواد 16 و 20 قانون مدیریت پسماند به‌صراحت موارد تخلف در زمینه پسماند خصوصاً در خصوص حمل، تخلیه و خرید و فروش ونیز مخلوط کردن پسماند بدون مجوز را بیان نموده از تمامی دوست داران محیط زیست خواست تخلفات زیست محیطی را به سامانه 1540 اطلاع داده تا در اسرع وقت به آن‌ها رسیدگی شود.
 
خبر: محمد نبی حسنوند

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا