یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان گفت: مدیریت در بحران در روستاها، بخش‌ها، دهیاری‌ها تعمیم پیدا کند.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "محمد اصلانی" در کارگاه هماهنگی مدیریت بحران استان، اظهار کرد: هنگامی‌که حادثه‌ای رخ می‌دهد خساراتی در ابعاد سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و... به دنبال دارد و بایستی مدیریت به صورت ویژه و فوق‌العاده اعمال شود.
وی افزود: ما مدیران دستگاه‌های اجرایی آنچه را مدیریت می‌کنیم در شرایط عادی است و چنانچه در این شرایط تمرین و ممارست لازم برای برخورد با بحران را نداشته باشیم قطعاً در مواقع بحرانی نمی‌توانیم مدیریت بحران کنیم.
این معاون استاندار گفت: به عنوان مثال قبل از حمله داعش به مجلس نحوه برخوردها متفاوت بود و امروز شاهدیم که سطح حفاظت افزایش یافته است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان یادآور شد: برگزاری مانورها در مدیریت بحران بسیار کمک کننده است و مدیران باید مانورها را برگزار و آمادگی لازم را در لایه‌های مختلف جامعه ایجاد کنند.
اصلانی اضافه کرد: مدیریت در بحران را باید در روستاها، بخش‌ها و دهیاری‌ها تعمیم دهیم و آموزش‌های لازم را به روستاها، دهیاری‌ها، معلمین و... داده شود.
وی عنوان کرد: تمرین کنیم تا مدیریت بحران را یاد بگیریم قبل از اینکه بحران مدیریت ما را به یغما ببرد.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان اظهار کرد: در بحران تنش‌های اجتماعی افزایش می‌یابد، آب، برق، گاز قطع می‌شود و در این شرایط باید تنش‌ها را کاهش و مدیریت بحران کنیم.
اصلانی اضافه کرد: مدیریت بحران نیاز به دوراندیشی، مطالعه و تخصص دارد و در شرایط بحرانی باید به مردم روحیه و آرامش داد تا از این بحران رهایی یافت.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری لرستان تصریح کرد: حاضرین در کارگاه باید یافته‌ها و اندوخته‌های ذهنی از این کارگاه‌ها را در شهرستان خود عملیاتی کنید و به‌گونه‌ای عمل کنید تا مدیریت بحران سهل و آسان شود و در این مهم را در برنامه کاری خود قرار دهید.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا