یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام‌جمعه الیگودرز گفت: خبرنگار واقعی کسی است که در انعکاس اخبار رعایت بی‌طرفی را داشته باشد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، حجت‌الاسلام "محمدعلی ارزنده" در جمع نمازگزاران این شهر با تبریک روز خبرنگار و قدردانی از تلاش خبرنگاران گفت: تلاش خبرنگار انقلابی و متعهد باعث خیر و برکت برای شهرستان می‌شود.
وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز یک خبرنگار خوب رعایت بی‌طرفی در انعکاس اخبار به همان صورت که واقعیت دارد می‌باشد و همچنین خبرنگاران باید اخبار خود را از منابع موثق دریافت نمایند.
ارزنده با اشاره با تبریک تنفیذ حکم ریاست جمهوری توسط رهبر معظم انقلاب گفت: مقام معظم رهبری سفارش‌ها ده‌گانه‌ای از جمله ریشه‌کنی فقر به ریاست جمهوری داشتند که امیدواریم ایشان در جهت تحقق این خواسته‌ها تلاش نمایند.
وی افزود: ما انتقاداتی داریم اما دشمن دولت نیستیم و انتظار داریم مسؤولین در مقابل انتقادات تحمل خود را افزایش دهند و بجای برآشفته شدن و توهین کردن به منتقدان از انتقادات جهت رفع نقایص استفاده نمایند.
ارزنده با اشاره به سرنوشت برجام و انتقادات دلسوزان از ابتدا تا کنون گفت: اگر دولت به این انتقادات توجه می‌نمود امروز شاهد این سرنوشت برای برجام نبودیم.
وی افزود: در زمانی که مقام معظم رهبری بر امضای قرار داد تاکید داشتند و هوشیاری مسوولین را خواستار شدند متاسفانه هیچ‌گونه قراردادی به معنی واقعی به امضاء نرسید و امروز هم با توجه به سرنوشت برجام حاضر نیستند صادقانه از مردم عذرخواهی نمایند.
خطیب نماز جمعه الیگودرز با اشاره به موضوع مهم کار آفرینی گفت: امروز‌ همه انتظار دارند پشت‌میزنشین ادارات شوند در حالی که مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای با امکانات و تسهیلات ویژه جهت آموزش و کارآفرینی دایر شده و خانواده‌ها لازم است جوانان خود را به سمت یادگیری مشاغل هدایت نمایند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا