یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: سخنان قاطع مقام معظم رهبری و اقدام عملی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد برای امنیت و آرامش مرزهای کشور با کسی تعارف نداریم.
http://yaftenews.ir/images/stories/portre/portre92/kianpoor2.jpgبه گزارش پایگاه خبری یافته، "مجید کیان‌پور" با اشاره به سخنان قاطع مقام معظم رهبری در خصوص دشمنان ایران و اسلام، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هدف قرار دادن مواضع دشمنان ایران و اسلام در کیلومترها فراتر از مرز ها خاکی، به جهانیان ثابت کرد دشمنان این آب و خاک در هیچ کجا خواب خوش نخواهند داشت.
نماینده مردم درود و ازنا در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: ملت و نیروهای نظامی کشور اعم از سپاه، ارتش و بسیج در حال که رهبر دستور دهد با تمام وجود به دفاع از خاک خود خواهند پرداخت.
وی تحرکات و اقدام کور دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی را ناشی از عدم شناخت آنان از اراده ملت و آمادگی نظامی قوای مسلح کشور دانست و افزود: آنان نمی دانند که به یک اشاره رهبر فرزانه انقلاب، آحاد ملت ایران به شعار حماسی با ولایت تا شهادت جامه عمل خواهند پوشاند و به همین دلیل نیز ناآگاهانه دست به اقدامات کوری از جمله حمله به مجلس شورای اسلامی و حرم مطهر حضرت امام می زنند.
کیانپور تصریح کرد: جهانیان می دانند که ما کشوری مسلمان، صلح طلب و نوع دوست هستیم و برای تحقق صلح و دوستی در جهان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد زیرا این از تعالیم عالی دین ما است اما اگر به حریم اعتقادات و مرز سیاسی و جغرافیایی این سرزمین تعدی صورت گیرد آنگاه با جان و دل و تا آخرین نفس از مرزهایمان دفاع خواهیم کرد.
وی ضمن قدردانی از عملیات موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حمله موشکی سپاه به مواضع داعش را تبعیت از فرمایشات مقام معظم رهبری و با هدف تامین امنیت و آرامش مردم ایران زمین خواند و گفت: این حمله نشان داد قوای نظامی کشور برای پاسداری از مرزهای ایران اسلامی از هیج قدرتی واهمه نداشته و به پشتوانه درایت و تدبیر رهبر فرزانه انقلاب و اراده ملت برای مقابله با هر نوع تهدیدی در آمادگی کامل به سر می برند.
نماینده مجلس دهم تصریح کرد: اینجانب به نمایندگی از مردم قهرمان و شهیدپرور استان لرستان به ویژه مردم انقلابی و همیشه در صحنه دورود و ازنا مراتب تقدیر و تشکر خود را از این اقدام به موقع سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام داشته و از درگاه ایزد منان برای تمام فرماندهان و سربازان سرزمینم سرافرازی، صلابت و اقتدار مسئلت دارم.
وَسَیَعْلَمُ الَّذِینَ ظَلَمُوا أَیَّ مُنْقَلَبٍ یَنْقَلِبُونَ
و آنان که ظلم و ستم کردند، به زودی خواهند دانست به چه کیفرگاه و دوزخ انتقامی بازخواهند گشت.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا