یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

رئیس دادگستری الیگودرز گفت: امروزه با توجه به مشکلات فضای مجازی فعالیت پلیس فتا در الیگودرز می‌تواند این مشکلات را کاهش دهد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "امیر هوشنگ فتحی" در جلسه پیشگیری از جرائم انتخاباتی به رصد دقیق شرایط و روند انتخابات و تبلیغات اشاره نمود و افزود: در سطح شهرستان تخلفاتی صورت گرفته که متخلفین شناسایی و ضمن احضار به دادسرا از ایشان تعهد گرفته شده است.
وی فضای مجازی را ملتهب دانست و افزود: با توجه به اقداماتی که برخی ضمن اشاعه مفاسد اخلاقی در راستای اهداف دشمنان نظام انجام می‌دهند امروز حلقه گمشده فضای مجازی در الیگودرز پلیس فتا می‌باشد که امیدواریم با تدبیر ریاست کل دادگستری و نیروی انتظامی این نقیصه جبران شود.
فتحی به روند برگزاری انتخابات در شهرستان الیگودرز اشاره نمود و افزود: الیگودرز همواره در راستای برگزاری انتخابات پرشور سرآمد بوده و خوشبختانه هیچ نقطه کوری در روند آن مشاهده نمی‌شود و این موضوع مدیون تلاش متولیان می‌باشد.
وی افزود: دستگاه قضایی به دنبال امنیتی کردن فضای انتخابات نیست اما در صورت مشاهده تخلفات بر اساس قانون با متخلفان برخورد خواهد شد.
 
محدودیت سلیقه‌ای در انجام تبلیغات وجود ندارد
 فرماندار الیگودرز اظهار داشت: تمام محدودیت‌ها بر اساس مر قانون لحاظ خواهد شد.
به گزارش پایگاه خبری یافته «احسان جهانیان» در جلسه پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی به شرایط شهرستان و روند آغاز فرآیند انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و شوراهای پنجم اشاره نمود و افزود: شرایط شهرستان برای برگزاری انتخاباتی سالم و پر شور مهیا و فراهم می‌باشد.
وی افزود: در کوتاه‌ترین زمان ممکن ترکیب هیئت‌های اجرایی مشخص و هم‌اکنون الیگودرز حتی از جدول زمان‌بندی هم جلوتر است.
جهانیان ضمن قدردانی از شورای تأمین و همکاری و تعامل هیات نظارت گفت: متولیان بدون لحاظ نمودن دیدگاه‌های سیاسی و سلایق خود در صدد برگزاری انتخاباتی پر شور هستند.
وی افزود: در مباحث انجام تبلیغات هیچ محدودیت سلیقه‌ای وجود ندارد و صرفاً به جهت تسهیل در تردد شهروندان در برخی مناطق محدودیت ایجاد شده است و در مجموع محدودیت‌ها صرفاً بر اساس مر قانون خواهد بود.


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا