یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماینده ولی‌فقیه در استان گفت: مهم‌ترین آسیب برای رشد جوانان، آسیب‌های فضای مجازی است.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "سید احمد میرعمادی" در کارگاه آسیب‌شناسی فضای مجازی که با همکاری اداره کل ورزش و جوانان لرستان، مجمع مشورتی جوانان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری استان در دفتر نماینده ولی‌فقیه با حضور جمعی از دانش آموزان، جوانان و ورزشکاران برگزار شد، گفت: فضای مجازی هم می‌تواند تهدید باشد و هم فرصت بسته به مدیریت آن توسط شخص به این دو سو می‌تواند کشانده شود.
آیت‌الله میرعمادی رمز موفقیت انسان‌ها را در سه مؤلفه ایمان به هدف، جدیت، تلاش، پشتکار و صداقت و پاکی دانست و گفت: اگر انسان‌ها استعدادهای بالقوه خود را شناسایی کنند و در رسیدن به آن اهتمام و جدیت به خرج دهند قطعاً انسان موفقی خواهند شد و قطعاً در این راه موانعی وجود دارد که باید به‌درستی شناسایی و برطرف شوند.
نماینده ولی‌فقیه در استان، یکی از موانع مهم پیش روی جوانان و جامعه امروزی را فضای مجازی دانست و گفت: دشمن زمانی که از جنگ سرد با ایران مأیوس شد به دنبال جنگ نرم و آسیب‌رسانی در حوزه فرهنگ افتاد.
آیت‌الله میرعمادی استفاده از فضای مجازی جهت امورات مثبت و تأثیرگذاری مانند تبلیغات دین، بیان حرف حق در دنیا و رسوا کردن دشمنان را فرصت دانست و گفت: عکس این هم می‌تواند در راستای متلاشی کردن خانواده‌ها، ترویج بداخلاقی‌ها در جامعه و از بین بردن خلاقیت و ابتکار جوانان باشند.
نماینده ولی‌فقیه برنامه‌ریزی دشمن برای جوانان در راستای استفاده غلط در فضای مجازی را یک مؤلفه مهم دانست و از خانواده‌ها و مسئولان خواست تا در این راستا اهتمام بیشتری به‌کارگیرند.
 فضای مجازی دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان نیز فضای مجازی را مهم‌ترین دغدغه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: اگر این امکانات به‌درستی و هوشمندانه کنترل نشود بسیار آسیب‌زا و خطرآفرین خواهد بود.
علی یاور عزیزپور گفت: ارتباط از طریق فضای مجازی در سال‌های اخیر جایگاه قابل‌توجهی در بین نسل جوان جامعه ما پیداکرده است، شبکه‌های اجتماعی در ابعاد مختلف زندگی افراد (فردی و اجتماعی) تأثیرگذارند که در شکل‌دهی به هویت نقش دارند و حتی روی ابعاد اقتصادی و اجتماعی و سیاسی جوامع هم تأثیرگذارند.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: فضای مجازی امروزه با توجه به نقشی که تاکنون در ابعاد مختلف زندگی داشته‌اند، نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت ولی باید با مدیریت صحیح کنترل شوند.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا