یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: متأسفانه در حال حاضر این اداره کل با کمبود شدید اعتبارات مواجه است.
به گزارش یافته به نقل از مهر، "علی یاور عزیز پور" در جلسه شورای اداری شهر معمولان در سخنانی اظهار داشت: استخر شنای پل‌دختر طی ۱۸ ماه از ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی به ۱۰۰ درصد رسید و در ۲۸ بهمن‌ماه سال جاری با حضور وزیر ورزش و جوانان به بهره‌برداری رسید.
وی افزود: این پروژه مجهزترین استخر شنای لرستان است و از ۱۱ میلیارد ریال اعتبار تخصیص‌یافته امسال به ورزش و جوانان استان حدود ۷ میلیارد ریال آن برای تکمیل استخر شنای پل‌دختر هزینه شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان به بحث مشکلات ورزشی و تأمین امکانات شهر معمولان اشاره کرد و گفت: برای حل این مشکلات تنها باید منتظر چگونگی درآمد دولت باشیم زیرا هم‌اکنون اداره کل ورزش و جوانان استان لرستان با کمبود شدید اعتبارات مواجه است.
عزیز پور افزود: در بحث احداث زمین چمن طبیعی معمولان چنانچه شهردار و شورای شهر این شهر مشکل آب و شبکه آب‌رسانی به مجموعه ورزشی را برطرف کند اداره کل ورزش و جوانان می‌تواند به مدت پنج سال بهره‌برداری این چمن را به شهرداری واگذار کند.
وی گفت: در این صورت تا پایان سال جاری عملیات اجرایی احداث چمن طبیعی معمولان آغاز می‌شود.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان افزود: اداره ورزش و جوانان بنا دارد به‌محض اینکه زمین در داخل روستای «افرینه» مشخص شد نسبت به احداث سالن ورزشی آن اقدام کند.
عزیز پور گفت: همچنین برای تعمیر و تجهیز سالن‌های ورزشی شهر معمولان اقدام به خرید وسایل و امکانات سرمایشی و گرمایشی می‌شود.
وی گفت: دولت شرایط احداث فضاهای ورزشی را با واگذاری به بخش خصوصی و آگهی آن مشخص کرده است.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا