یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار شهرستان خرم‌آباد همدلي اعضاي شوراي شهر و تعامل آنان با مسوولان و نمايندگان را لازمه پيشرفت و تعالي شهر ذكر كرد.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري خرم‌آباد، "مرتضي ولي‌پوري" در اين جلسه كه در فرمانداري خرم‌آباد و با حضور مرتضي ولي پوري فرماندار خرم آبادجمعي از اعضاي شوراي اسلامي اين شهر برگزار گرديد طي سخناني از آنان خواست تا با ايجاد همدلي و وحدت باعث پررنگ شدن اميد مردم شوند و تعامل خود با مسوولان شهر و نمايندگان را در راستاي پيشرفت و تعالي شهر افزايش داده و در راستاي برطرف نمودن مشكلات حوزه شهري، عمراني و اقتصادي‌، با برنامه‌ريزي دقيق و كار كارشناسي شده حركت نمايند.

وي از اعضاي شوراي اسلامي شهر خرم‌آباد خواست كه با مطالعه و بررسي كار شوراهاي قبلي و شناسايي نقاط قوت آنان، نيازمندي‌هاي مردم در حوزه شهري را شناسايي و زمينه دست‌يابي به آن را فراهم نمايند.

ولي‌پوري از اعضاي شوراي اسلامي شهر خواست منافع مردم را به منافع حزبي، شخصي و گروهي ترجيح داده و توجه خود را به آحاد مردم به ويژه ايثارگران و خانواده‌هاي معظم شهدا معطوف دارند.

وي همچنين خواستار بهره‌گيري اعضاي شوراي اسلامي شهر از نظرات كارشناسان به ويژه دانشگاهيان و نخبگان در راستاي سامان‌دهي امور شهري و مسائل مشابه گرديد.

در اين جلسه‌، "مسعود مختاري" مدير كل دفتر امور شهري استانداري لرستان طي سخناني اظهار داشت: بر اساس قانون تجميع انتخابات در سراسر كشور از 12 شهريورماه دوره كاري سومين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا پايان يافته و چهارمين دوره شوراهاي اسلامي فعاليت رسمي خود را آغاز خواهند نمود‌.

 

 

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا