در پي درج مطلبي با عنوان "شهروندانی که تا صبح لرزیدند" در پایگاه خبری یافته، روابط عمومی شرکت گاز لرستان جوابيه‌اي ارسال كرد.
مدیر مسوول محترم خبرگزاری یافته
با سلام
در پی درج مطلبی با عنوان "شهروندانی که تا صبح لرزیدند" توضیحاتی در این رابطه ضروری به نظر می‌رسد که به اطلاع می‌رسد.
شامگاه پنج‌شنبه مورخ دوم دی‌ماه حوالی ساعت 22 به واحد امداد اداره گاز شهر خرم‌آباد اطلاع داده می‌شود که شبکه گاز در منطقه مطهری و نزدیک به پاساژ صاحب‌الزمان (عج) توسط بیل مکانیکی دچار صدمه‌دیدگی شده است. پس از مراجعه مأموران امداد گاز مشخص می‌گردد خط اصلی که گاز را به مناطق مطهری و ستارخان می‌رساند توسط بیل مکانیکی که به‌صورت غیرمجاز قصد حفاری داشته قطع شده است و گاز این مناطق را قطع نموده است. با حضور مسوولین و کارکنان امداد و تعمیرات از همان ساعت تا ساعات بامدادی صبح جمعه این مشکل مرتفع شده و گاز این مناطق وصل گردید.
در همین راستا تعداد اپراتورها جهت پاسخگویی به مردم از دو نفر به هشت نفر افزایش یافت اما به دلیل حجم بالای تماس‌ها امکان پاسخگویی به تمام شهروندان وجود نداشت و برخی اهالی این مناطق شماره تلفن همراه روابط عمومی شرکت گاز را از سایت یافته دریافت و تماس گرفتند.
اما آنچه در این میان ناخوشایند به نظر می‌رسد نحوه برخورد خبرنگار این خبرگزاری در مواجهه با این اتفاق است. در حالی که شخص دیگری مقصر است، شرکت گاز مقصر جلوه می‌نماید. در حالی که کارکنان و مسوولین اداره گاز خرم‌آباد و شرکت گاز استان تا ساعات بامداد در محل حادثه حضور داشته‌اند عنوان می‌نماید که مسوولین در خواب هستند.
جدای از خسارت مالی که به شرکت گاز وارد شده زحمات کارکنان این شرکت که به دلیل بی مسوولیتی برخی شهروندان مجبور شده‌اند در دمای زیر صفر کار کنند نیز پایمال شده است.
در حالی که برخی اهالی این مناطق شماره تلفن همراه روابط عمومی شرکت گاز را از سایت یافته دریافت و تماس حاصل می‌نمایند خبرنگار این خبرگزاری تماس با روابط عمومی نگرفتند.
لازم به ذکر است در حوادث طبیعی که در سال‌های اخیر در استان رخ داد هیچ‌گاه گاز جایی قطع نگردید و تاسیسات شرکت گاز نیز آسیب ندید و این نشانگر کیفیت بالای اجرای طرح‌های گازرسانی می‌باشد.
در پایان لازم به ذکر است در مقابل حوادث طبیعی و خطاهای انسانی ممکن است گاز، برق یا آب قطع گردد و مشترکین باید آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشند کما اینکه شاهد هستیم بعضاً چنین مسائلی یعنی قطع شدن این خدمات پیش می‌آید.
چند عکس از محل حادثه شب گذشته نیز ارسال می‌گردد.
روابط عمومی شرکت گاز لرستان