یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

حوالی ساعت 22 و سی دقیقه‌ی شب گذشته، بدون هیچ اطلاع قبلی و به‌صورت کاملاً ناگهانی گاز منطقه‌ی مطهری قطع و تا ساعت 7 صبح روز بعد این قطعی گاز ادامه داشت.
برخی شهروندان این منطقه اظهار داشتند که تا نیمه‌های شب چندین مرتبه با مرکز اتفاقات گاز تماس که متأسفانه مدام با بوق مُمتَد مواجه شدند.
افت دمای دومین شب زمستان و سرمای شدید موجی از نگرانی را در بین شهروندان ایجاد کرد، اکثر مردم با این تصور که پس از یک یا دو ساعت مشکل مرتفع و گاز وصل خواهد شد، لحظات را سپری کردند اما خبری نشد که نشد.
 عدم پاسخ‌گویی مرکز اتفاقات گاز، شهروندان را در بلاتکلیفی قرار داده بود، برخی‌ها که بچه کوچک و یا سالمند در خانه داشتند به منازل بستگان خود در دیگر محله‌ها رفتند.
 بدون بارش برف سنگین، بدون وقوع سیل، طوفان و زلزله، گاز و سیستم گرمایشی یک محله‌ی بزرگ و پر از خانواده از شب تا صبح قطع می‌شود و هیچ مسوولی هم پاسخگو نیست.
بی‌شک پس از انتشار این مطلب مسوولین مرتبط که شب قبل را در کنار شومینه‌های خود در کمال آرامش به خواب ناز فرو رفته بودند، با هزار توجیه درصدد ماست‌مالی این رخداد دست‌به‌کار می‌شوند.
ای کاش فرهنگ عذرخواهی در برخی مسوولان وجود داشت که پس از وقوع یک اتفاق در کمال صداقت، با مردم رو در رو، دلیل بروز اتفاق را گفته و از آن‌ها دل‌جویی می‌کردند، هر چند با توجه به سابقه‌ی این‌چنین حوادثی در شهر و استان لرستان بعید به نظر می‌رسد، کسی با این درجه‌ی از فرهنگ رسیده باشد.
در هر حال پس از 8 ساعت سرانجام حوالی ساعت 6 و نیم صبح گاز منطقه مطهری وصل شد.

رضا طولابی

بازگشت به بالا