یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شهردار مرکز استان گفت‌: ظرف يك سال اخير سیاست شهرداری بر این بوده است که تمام سليقه تمام اقشار جامعه مد نظر قرار گيرد تا با بهره‌گیری از نظرات‌، معلومات و تجربیات ارزنده همه‌ي شهروندان، با یک‌دلی گام‌های موفق و استواری برای سربلندی خرم‌آباد برداشته شود.

به گزارش يافته به نقل از روابط عمومي شهرداري خرم‌آباد، "هرمز نصيري" افزود: هدف مجموعه مديريت شهري رضایت شهروندان و تسریع در کار مردم است و برای همین منظور باید دست به دست هم بدهیم و به سمت درآمدها و فعالیت‌های اثربخش برویم و کاری هرمز نصيري شهردار خرم‌ آبادکنیم که خدا از ما راضی باشد.

وي بر اهمیت نقش شوراهای اسلامی شهر در نظارت بر كار شهرداري تاکید نمود و گفت: شوراهای شهر ناظر بر مدیریت شهری هستند و حاميان درجه يك خدمت‌گذاران مردم در شهرداري‌ها هستند.

نصيري با تاکید بر این که یک مدیر موفق‌، یک مدیر پویا و پرتلاش است‌، افزود: می‌بایستی در اداره امور شهرداری اصل شایسته‌سالاری مدنظر باشد و از نیروهای توانمند و شایسته‌، نخبگان و کارشناسان صاحب فکر استفاده شود.

شهردار مرکز استان گفت: از آن‌جایی که سال جاری از سوی مقام عظمای ولایت به نام سال حماسه سياسي و حماسه اقتصادي نام‌گذاری شده است‌، می‌بایست این مهم را حتی در ارائه خدمات مد نظر داشته باشیم و اينك كه مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي حماسه‌اي بي‌نظير را در انتخابات شوراي اسلامي شهر و رياست جمهوري خلق كردند‌، نوبت آن‌است كه همه با هم حماسه اقتصادي را متجلي نماييم.

وی افزود‌: پس از انتخاب نمايندگان مردم در شوراي اسلامي شهر‌، اينك نوبت آن است كه يك بار ديگر مردم و مسوولان دست در دست هم بگذارند و براي رفع مشكلات اقتصادي و اجراي پروژه‌هاي عمراني و خدماتي را در سطح شهر حماسه‌اي ديگر خلق كنند.

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا