یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

امام جمعه موقت خرم‌آباد ضمن قداردانی از رئیس‌جمهور در مورد عمل به توصیه رهبر معظم انقلاب برای معرفی کابینه در اسرع وقت گفت: تعیین اعضای کابینه با رای اعتماد نمایندگان به منزله آغاز راه بزرگ، طولانی و دقیق دولت است.

به گزارش يافته، حجت‌الاسلام "قاسم متقی‌نیا" در خطبه‌های نماز جمعه خرم‌آباد که در محل مصلای الغدیر این شهر برگزار شد، با اشاره حجت الاسلام قاسم متقي نيابه این که دولت و مجلس با در نظر گرفتن اولویت‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و علمی رسالت خود را برای تعیین کابینه دولت یازدهم به نحو احسن انجام دادند بیان داشت: تعیین اعضای کابینه با رای اعتماد نمایندگان به منزله آغاز راه بزرگ، طولانی و دقیق دولت است.

وی با تاکید بر این که دادن یا ندادن رای اعتماد به وزرای پیشنهادی که حق مجلس است برای این است که میزان تعهد و تقوای افراد مشخص شود.

امام جمعه خرم‌آباد گفت: رای اعتماد نمایندگان مجلس به کابینه نشان‌دهنده رشد سیاسی در بخش‌های ساختاری و سازمانی و همچین بیانگر نظام مهندسی شده ایران است.

حجت‌الاسلام متقی‌نیا با تقدیر از تلاش‌های احمدی‌نژاد رئیس‌جمهور سابق و تلاش‌های استاندار لرستان و همکارانش در دولت دهم قدردانی کرد.

امام جمعه موقت خرم آباد با اشاره به جنایت وهابیت در تخریب قبور ائمه در قبرستان بقیع در سال 1344 هجری قمری گفت: متاسفانه در حال حاضر نیز اهانت این فرقه مصنوعی و دست‌ساخته وهابیت علیه ائمه و صحابه آنها ادامه دارد.

وي به سال‌روز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، کودتای 28 مرداد سال 1332 و روز جهانی مسجد از دیگر بخش‌های سخنرانی امام جمعه موقت خرم‌آباد بود.

 

 

احمد تلوري/ يافته

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا