یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

آگهي تجديد مناقصه عمومي شماره 4-92 (يك مرحله‌اي)

 

دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام امور مربوط به  تهيه و طبخ‌، تامين‌، خريد مواد اوليه لازم براي طبخ غذاي دانشجويي به همراه دسر و توزيع آن در دانشگاه لرستان و كليه مجموعه‌هاي خود را از طريق مناقصه عمومي به شركت‌هاي واجد شرايط كه تجربه كافي در اين زمينه دارند به شرح زير واگذار نمايد:

1-     آدرس مناقصه‌گزار: خرم‌آباد – كيلو متر 5 جاده خرم‌آباد به بروجرد- دانشگاه لرستان

2-     شماره تلفن دانشگاه  : 6200090- 0661– نمابر دبيرخانه كميسيون معاملات :6200057-0661

3-     موضوع مناقصه: انجام امور مربوط به تهيه و طبخ‌، تامين‌، خريد مواد اوليه لازم براي طبخ غذاي دانشجويي

4-  مدارك مورد نياز جهت تحويل اسناد مناقصه: معرفي‌نامه مهر و امضاء شده از سوي شركت.

5-  مبلغ ونوع تضمين شركت در مناقصه : ضمانت‌نامه بانكي معتبر به مبلغ000/000/500 ريال

6-     زمان دريافت اسناد مناقصه از مناقصه گزار: از ساعت 9 صبح لغايت 13 بعدازظهر 27/5/92  تا مورخ 3/6/92

7-     آدرس محل تحويل اسناد مناقصه: دانشگاه لرستان

8-     مهلت تحويل اسناد مناقصه: تا پايان وقت اداري مورخ 4/6/92

9-     زمان برگزاري مناقصه: روز سه‌شنبه مورخ 5/6/92 ساعت 30/10 صبح.

10-     محل برگزاري مناقصه: دفتر معاونت برنامه‌ريزي و پشتيباني دانشگاه .

11- ذكر شماره مناقصه روي پاكت الزامي است.

12- دانشگاه لرستان در رد يا قبول كليه پيشنهادها مختار است.

13- مناقصه دريك مرحله برگزار مي‌شود.

14-  دست‌رسي به اسناد مناقصه از طريق پايگاه اينترنتي دانشگاه  به نشاني www.lu.ac.ir امكان‌پذير مي‌باشد.

15- حضور نمايندگان شركت‌ها با معرفي‌نامه كتبي در بازگشايي پاكت قيمت (ج) بلا مانع مي‌باشد.

 

آگهي تجديد مناقصه عمومي شماره 5-92 (يك مرحله‌اي)

دانشگاه لرستان در نظر دارد انجام امور خدمات پشتيباني و امور عمومي خود را از طريق مناقصه عمومي به شركت‌هاي واجد شرايط كه تجربه كافي در اين زمينه دارند به شرح زير واگذار نمايد .

1-     آدرس مناقصه گزار: خرم آباد – كيلو متر 5 جاده خرم‌آباد- بروجرد،دانشگاه لرستان

2-     شماره تلفن دانشگاه  : 6200090- 0661– نمابر دبيرخانه كميسيون معاملات :6200057-0661

3-     موضوع مناقصه: انجام امور خدمات پشتيباني و امور عمومي

4-     مدارك مورد نياز جهت تحويل اسناد مناقصه: معرفي‌نامه مهر و امضاء شده از سوي شركت.

5-     زمان دريافت اسناد مناقصه از مناقصه‌گزار: از ساعت 9 صبح لغايت 13 بعدازظهر از زمان 27/5/92 تا مورخ 3/6/92

6-    آدرس محل تحويل اسناد مناقصه: دانشگاه لرستان

7-     مهلت تحويل اسناد مناقصه: تا پايان وقت اداري مورخ 4/6/92

8-    زمان برگزاري مناقصه: روز سه‌شنبه مورخ 5/6/92 ساعت 10 صبح.

9-     محل برگزاري مناقصه: دفتر معاونت برنامه‌ريزي و پشتيباني دانشگاه

10-. مبلغ ونوع تضمين شركت در مناقصه : ضمانت‌نامه بانكي معتبر به مبلغ000/000/330 ريال

11- دانشگاه لرستان در رد يا قبول كليه پيشنهادها مختار است.

12- مناقصه دريك مرحله برگزار مي‌شود.

13- ذكر شماره مناقصه روي پاكت الزامي است.

14-  دست‌رسي به اسناد مناقصه از طريق پايگاه اينترنتي دانشگاه  به نشاني www.lu.ac.ir امكان‌پذير مي‌باشد.

15- حضور نمايندگان شركت‌ها با معرفي نامه كتبي در بازگشايي پاكت قيمت (ج) بلا مانع مي‌باشد.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا