یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در مراسمي كه در دفتر وي برگزار شد، از عملكرد شهردار خرم‌آباد و كاركنان شهرداري ابراز رضايت نمود و از آنان تقدير به عمل آورد.

به گزارش يافته، حجت‌الاسلام والمسلمين "سيد‌احمد ميرعمادي" اظهار داشت: تلاش و همكاري كاركنان شهرداري در بستر‌سازي مناسب برگزاري نماز باشكوه جمعه و نماز عيد سعيد فطر در مصلاي الغدير و مهيا ساختن شبستان جنوبي مصلا شايسته تقدير و تشكر است.

امام جمعه خرم‌آباد بيان داشت: جا دارد از شهردار و مجموعه‌اي كه با وي كار مي‌كنند تقدير و تشكر كنم چرا كه فعاليت‌ آن‌ها در شهر خرم‌آباد مايه اميد مردم و خوشحالي شهروندان شده و باعث گرديده كه مردم احساس آرامش كنند.

حجت‌الاسلام ميرعمادي افزود: خدمات آقاي نصيري اين اثر را داشت كه چهره شهر هم تغيير كرد و رضايتمندي از عملكرد شهرداري خرم‌آباد به وجود آمد.

وي با اشاره به نقش شهروندان در مديريت شهري خاطرنشان كرد: اقدامات زيربنايي و اساسي ديگري هم وجود دارد كه بايد دنبال شود كه البته نياز به اعتبارات هم دارد، بنابراين مردم بايد بخواهند و با شهرداري همكاري كنند و در پرداخت عوارض شهرداري كوشا باشند چرا كه شهرداري يك مديريت محلي است و در واقع هزينه كردن از جيب مردم براي مردم است و قطعاً موفقيت شهرداري مرهون همكاري مردم است.

در پايان اين مراسم از شهردار خرم‌آباد‌، روابط عمومي شهرداري‌، مديران و كاركناني كه در ايام ماه مبارك رمضان همكاري داشته‌اند با اهداي لوح سپاس تجليل به عمل آمد.

شهرداري خرم آباد

 

 

 

 

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا