یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

فرماندار خرم‌آباد از اعزام 1500 نفر از مردم اين شهرستان به مناطق جنگي خبرداد.

مرتضي ولي‌پوري در جلسه ستاد هماهنگي كاروان راهيان نور ضمن گرامي‌داشت ياد و خاطره سرداران شهيد و رزمندگان دوران دفاع مقدس، هدف از بازديد هموطنان از مناطق جنگي را زنده نگه داشتن فرهنگ ايثار و شهادت و انتقال اين فرهنگ معنوي به نسل حاضر برشمرد.
وي از رشادت و دلاورمردي‌هاي فرزندان اين مرز و بوم به عنوان يادگاري ثبت شده در تاريخ ايران اسلامي ياد نمود و گفت: همه ما مديون ايثار و مجاهدت شهدا و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس هستيم و در راه ترويج فرهنگ جهاد و ايستادگي وظيفه سنگيني بر عهده داريم.
فرماندار خرم‌آباد در خصوص اعزام علاقه‌مندان و دوست‌داران دفاع مقدس به مناطق جنگي اظهار داشت: هر سال در اين ايام كاروان‌هايي از سراسر كشور به مناطق جنگي اعزام مي‌شوند كه در اين راستا تا كنون بيش از 4 هزار نفر از شهرستان خرم‌آباد در قالب كاروان‌هاي دانشجويي و دانش‌آموزي جهت بازديد از مناطق جنگي اعزام شده‌اند.
وي افزود: 1500 نفر نيز از تاريخ هجدهم اسفندماه امسال تا نهم فروردين‌ماه سال آينده در قالب كاروان راهيان نور به مناطق جنگي اعزام خواهند شد.
ولي‌پوري از اتخاذ تمهيدات لازم در راستاي اعزام كاروان راهيان نور خبر داد و بيان داشت:  هماهنگي‌هاي لازم درخصوص پيش‌بيني نيازمندي‌هاي سفر، تغذيه، اسكان و به ويژه سرويس اياب و ذهاب زائران مناطق جنگي صورت پذيرفته و مقرر شده براي حمل و نقل كاروان راهيان نور از وسايل نقليه استاندارد و مدل بالا استفاده شود.

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا