یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

نایب‌رئیس هیات مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم تهران از برگزاری انتخابات این انجمن در شهریور‌ماه امسال خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری یافته، "نصرالله خیرالهی" با اعلام این خبر اظهار داشت: انتخابات هیات مدیره انجمن پنجم شهریورماه 1395 برگزار می‌شود.
وی افزود: بر اساس آیین‌نامه انجمن کسانی حق شرکت در انتخابات را دارند که حداقل 3 ماه قبل از تاریخ برگزاری انتخابات، یعنی تا 7 خردادماه 95، در انجمن ثبت‌نام نموده و کارت عضویت دریافت کرده باشند.
نایب رییس هیات مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم تهران تاکید کرد: اعضایی که در سال 94 تمدید عضویت نموده‌اند نیازی به ثبت‌نام مجدد ندارند.
وی افزود: هیات مدیره انجمن از هم استانی‌ها انتظار دارد با ثبت‌نام و عضویت در انجمن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور را فراهم آورند.
خیرالهی تاکید کرد: هر گونه تغییر احتمالی در تاریخ و نحوه برگزاری انتخابات از طریق سایت انجمن به نشاني lorngo.com به اطلاع عموم خواهد رسید.
قابل ذکر است انتخابات هیأت مدیره فعلی انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز، جمعه دوم اسفندماه 1392 در مجتمع فرهنگی نور تهران برگزار شده بود که طی آن 9 نفر به عنوان اعضای هیات مدیره انجمن لرستانی های مقیم تهران انتخاب شدند.
در حال حاضر "سید ابراهیم موسوی‌نژاد" ریاست هیات مدیره انجمن را به عهده دارد.

شمارش آراء انتخابات هیأت مدیره انجمن لرستانی‌های مقیم مرکز - یافته                    تصویر مربوط به برگزاری انتخابات اعضای فعلی هیات مدیره انجمن، در اسفند 92 است


امیررضا قاسمی / تهران

نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا