یافته، اولین پایگاه خبری دارای مجوز در لرستان

شرکت توزیع برق لرستان طي سال 91 با اجرای 1630 کیلومتر کابل خودنگه‌دار در جمع 3 شرکت برتر برق کشور در اين بخش قرار گرفت.

به گزارش يافته، مدیر عامل شرکت در این خصوص اظهار داشت: عملکرد کلیه شرکت‌های توزیع برق کشور در استفاده از کابل خودنگه‌دار معادل 5/8 در‌صد کل شبکه‌های فشار ضعیف كشور بوده که این رقم در سال 91 به 3/12 درصدی در سطح کشور رسیده است.

سيد‌محمد بحريني افزود: با توجه به این که برق استان لرستان ازکل شبکه های موجود طی سال گذشته 33 درصد شبکه سیم مسی را برکنار و کابل خودنگه‌دار جایگزین آنها نمود، بهترین عملکرد را برجای گذاشت و جزء 3 شرکت برتر درسطح کشور قرار گرفت.

وي بيان داشت: طی سال 91 در کل کشور حدود 11 هزار کیلومتر کابل خودنگه‌دار اجرا گردید که استان لرستان با 1630 کیلومتر از این مقدار سهم 15 درصدی را به خود اختصاص داده و مرحله اول طرح بعثت را پشت سر گذاشته و مرحله دوم این طرح خلاقانه را با مشخص نمودن 1500 کیلومتر دیگر در سال 92 استارت زده است.

مدیر عامل شركت توزيع برق لرستان گفت: با محقق شدن این مقدار در پایان سال جاری طی 2 سال بیش از 60 درصد ازکل شبکه‌های سیم مسی تهدید به سرقت را برکنار و کابل خودنگه‌دار جایگزین آن خواهیم نمود‌.

بحرینی مدیریت مشارکتی و رویکرد مدیریتی‌، تصمیم‌گیری زمان‌بندی شده، تبدیل نمودن استعدادهای بالقوه نیروی انسانی به استعداد با لفعل و مهم‌تر از همه اتحاد همدلی و دلسوزی را از جمله شاخص‌های این موفقیت بزرگ دانست و گفت: در سال گذشته 106 جلسه مدیریتی با 5840 نفر ساعت کار کارشناسی به انجام رسیده که جمع‌آوری 9867 انشعاب غیر‌مجاز و تبدیل حدود 60 درصد از آنها به انشعاب قانونی و نجات سیم مسی تهدید به سرقت به میزان 878 تن از مهم‌ترین دست‌آوردهای پروژه بزرگ بعثت بوده است.

نمونه‌اي از تعويض كابل‌ها توسط شركت توزيع برق لرستان:

 

مجيد امرايي


نوشتن دیدگاه

تذكر: نظرات حاوي توهين يا افترا به ديگران، مطابق قوانين مطبوعات منتشر نمي‌شوند

تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

بازگشت به بالا